Radni narode hehe

14.09.2017.



Zatekao covjek ciganku kako krade papriku na njivi.
Napunila džak i spremila se da bježi. Čovjek je oštrim tonom pita:
Da bijem il' da jebem?
Ciganka neće da se okane paprika,okrene se lijevo,desno,pa kaze:
• Jebi!
On naguzi ciganku i kad je završio posao i krenuo kući, ciganka ga pita:
• A šta sa paprikom?
A on će:
• Otkud znam, njiva nije moja!



Pitali srbina:
- "Ima li u srpskom jeziku imalo turcizma?"
- "E VALA nema ni malo."



...samo u crnoj gori na pitanje "sta radis", dobijes odgovor:
"nista, na poslu sam"



Na pustom otoku se nadjose Amerikanac,Rus i Bosanac..
Nakon par dana uhvati ih glad a nigdje nista za pojesti..
Sedmi dan kaze Amerikanac:
-Ovo se vise ne moze izdrzati,uze noz i osjece lijevu ruku..Ispeku ruku
I dva dana su imali sto jesti…
Nakon 5 dana Kaze Rus,sada je na mene red,osjece nogu…Sedam dana
Su jeli njegovu nogu…
Nakon deset dana sada svi gledaju u Bosanca,sada je on na redu..
Bosanac skide gace,izdrka kitu,te im rece:
-Momci danas cemo nesto sa kasikom..



Kada bi u Hrvatskoj lopovima sjekli ruke, u
Saboru bi umjesto tipki za
glasanje bile pedale.



Sjedi Makedonče u vlaku, raširio maramicu sa čvarci,
a preko puta sjedi djevojka u minjaku.
Makedonac: Devojče, ne me se tiče, al' vidi ti se piče!
Djevojka: Ne te se tiče moje piče!
Makedonac: Ne me se tiče, al' na malog mi utiče, čvarke mi razmiče...



- Gospodine, supruga Vam je skliznula pod sto.
- Ne, supruga mi je upravo ušla u lokal.




<< Arhiva >>