Počivali u miru hehe

25.07.2017.


Danas iz tehnickih razloga nisam mogao prije objaviti post,ali nikada
nije kasno hehe



Pita komšija ciganku:
- "Jesi li ti kono nevina?"
Ciganka:
- "Jesam djece mi moje..."



Došle dvije bake u kineski restoran i naručile jelo.
Donio konobar sve, a između ostalog i štapiće za jelo.
Pogledaše se međusobno, pa mu se jedna obrati:
– “Ali sinko, mi smo došle jesti, a ne štrikati!”



Koja je razlika između pedofila amatera i pedofila profesionalca?
Pedofil profesionalac ima završen teološki fakultet.



-Hoćeš da izađeš sa mnom večeras?
-Da si ljepši izašla bih, ovako nema šanse, žao mi je.
-Da sam ljepši ne bih tebe ni pitao...



Mujo odlučio isprobati noćno kupanje - topla noć, velik
Mjesec, sve kako treba.
Dođe on na plažu, skine se gol i skoči u more pa otpliva jednu
rundu. No, kad se
vratio do obale, kraj njegove odjeće sjedi zgodna cura i čita
knjigu pod svjetlom lampe.
Mujo se posrami i zaroni, kad odmah ispod njega neki stari
lavor na dnu.
Uzme Mujo lavor, pokrije ćunu i izađe iz vode pa upita curu:
- Jel', mala, šta to čitaš?
Ona podigne pogled s knjige:
- Kako se čitaju tuđe misli...
Mujo se osokoli:
- Pa dobro, šta ja sad mislim?
Cura se nasmije:
- Ti misliš... da lavor ima dno!



Neka cura sjedi na klupi i jede sladoled
On: Heii , mogu li te nešto pitat ?
Ona : Naravno :)
On : Alii ne znam baš . Znam da ćeš pogrešno shvatit !
... Ona : Nee , pitaj
On: Smijem li jednom liznut ?
Ona : Pružii mu svoj sladoled ...
On : Et vidiš , pogrešno si shvatila



- Koje je najmekse mjesto na zenskom tjelu?
- Tamo gde se jaja lupaju a ne razbiju se...




<< Arhiva >>