Lijepa Naša ......

20.07.2017.



Internacionalno takmicenje vatrogasaca...
1 mjesto - 100.000 Euraa.
Zapaljena zgrada... Americki vatrogasci stupaju u akciju...
vozila zauzimaju polozaje oko zgrade... pozar ugasen za 25 minuta.
Njemacki vatrogasci... isti scenario... vozila oko zgrade...
vatra ugasena za 23 minuta.
Hrvatski vatrogasci... FAP ulijece pravo u prizemlje zapaljene zgrade...
iskacu iz kamiona i udaraju lopatama, jaknama, bacaju zemlju, galama,
vika, jauci... vatra ugasena za 6 minuta.
Okupljeni novinari pitaju Hrvatsku ekipu:
- "Nevjerovatan poduhvat, sta cete da uradite sa osvojenim parama?"
Hrvatski Vatrogasci:
- "Paaa...prvo cemo da kupimo kocnice za FAP-a".



Žalio se Ciga doktoru da ga boli stomak. Doktor ga primi,
pregleda na brzinu i reče:
Morate mi donijeti uzorak vaše stolice.
Ode Ciga kući i sutradan donese punu kesu govana.
Doktor uze jednu kašičicu, a Ciga izbezumljeno gleda, pa mu reče:
Pa tol'ko sam mog'o i sa gaća da sastružem!



Dođu tri vampira u vampir-bar.
Jedan naruči šalicu tople Rh-, drugi šalicu hladne Rh+, a treći šalicu vrele vode.
Ovi ga sablažnjivo pogledaju, a on vadi tampon i kaže:
– Čaj, dečki, ja ću čaj!



Udala se jedinica u majke i nakon dva dana dolazi kuci.
- Sto si dosla kceri?
- Pa majko ,trazi od mene da pusim.
- Dobro kceri nije to nista,potegni dva, tri dima i daj svekrvi.



Pitali babu što više voli, pimpek ili pršut?
Baba kaže: “Nemam ti ja sine više zube za pršut.”



Završila prva bračna noć.
Mlada gunđa:
– Uopće nisi ispunio moja očekivanja.
– Što mogu, rekao sam da ću ispuniti prazninu u tvom životu,
ali pojma nisam imao koliko je velika.



Žena u parku nailazi na starca i ne može a da ne primijeti koliko sretno izgleda.
Zastane i pita ga:
- Izgledate tako sretno i zadovoljno! Koja je tajna tako sretnog i dugog života!?
- Pušim kamaru cigareta, pijem gjbu piva dnevno, jedem samo masnu hranu i
nikada ne vježbam.
- Stvarno!? Nevjerovatno! A koliko imate godina?
- 36.


VIDEO PARODIJA:
https://www.facebook.com/index.hr/videos/1524210657648789/

<< Arhiva >>