Kako bi zima dobro došla..

18.07.2017.


Kako bi zima dobro došla..Bar sto se tice Dalmacije i pozara..
Drzi se Dalmacijo...



Sjedi baba na klupi i plače. Prilazi joj mladić i upita je:
– “Što nije u redu?”
– “Znate, imam muža mlađeg od mene 22 godine. Svako jutro vodi ljubav
sa mnom, a poslije toga mi spremi palačinke, doručak, svježe voće i kavu.”
– “Dobro… pa zasto plačete?!”
– “Za ručak mi uvijek skuha domaću juhu i moje omiljeno jelo… i onda vodi
ljubav sa mnom cijelo poslijepodne!”
– “Pa dobro… što je problem?!”
– “A za večeru mi spremi neki gurmanluk s vinom i moje omiljene kolače…
i vodi ljubav sa mnom do 2h ujutro!”
– “Za ime sveca, pa zasto plačete onda?!?”
– “PA NE MOGU SE SJETITI GDJE STANUJEM!”



Plavuša ogladnila pa svratila u obližnju pizzeriju, naručila jednu
miješanu za van i sjela na kavu dok se pizza ne ispeče.
Dođe konobar za par minuta i kaže:
- Pizza vam je gotova, da vam je izrežemo na 4 ili 8komada?
Plavuša odgovori kao iz topa:
- Četiri, naravno, pa ne mogu pojesti 8 komada pizze!



Događa se na odjelu patologije:
– Doktore, doktore, gospođi Ivić viri škamp iz pizde!
– Nije to škamp, to je klitoris.
– Ah, ali imao je okus po škampu!



Rodila Fata Muji sina, a ono, grdosija – ima 7 kila.
Skupio se svijet, svi čude, gledaju.
Prođe tako dva mjeseca, dolazi Suljo Muji da vidi sina.
– “Mujo, bolan, kako mali?”
– “Odlično.”
– “Pa koliko sada ima kila; prošlo već dva mjeseca?”
Mujo će:
– “Sada ima 6.”
– “Pa kako? Djeca rastu!”
– “Obrezali ga.



- Sta su tangice?
- Gaćice koje nikad neće postati krpa za prašinu!



Otvara Mujo frizerski salon za muškarce, pa uvali Fati kutiju
s pozivnicama i kaže:
– Fato, bona, idi na teren i daj svakom muškarcu kojeg sretneš u čaršiji!
Vraća se Fata nakon dva dana s punom kutijom pozivnica,
a Mujo se izdere na nju:
– Pa gdje s’ ti dosad’, bona?!
Fata mirno odvrati:
– Pa na terenu, bolan, kako s’ rek’o…
Mujo i dalje ne vjeruje:
– Dva dana?
Fata slegne ramenima:
– Pa vrijeme brzo prođe, a nisam ni dala svima koje sam vid’la…
Mujo bijesno upita:
– Pa kako s’ ti to davala kad kutiju nis’ ni otvor’la?
Fata odvrati:
– Zbog te sam glupe kutije i došla… mogu l’ je ja tu ostavit’?
Mujo poludi:
– Dobro, ženska glavo, a zašto b’ je ostav’la?
Fata nervozno odvrati:
– A dopizdilo mi pazit’ na nju dok radim na terenu!



Pričaju tri bakice:
Prva: Najviše volim turske serije, one uvijek imaju tužan kraj.
Druga: Najviše volim španjolske serije, one uvijek imaju sretan kraj.
Treća: Najviše volim indijske serije, one nikad nemaju kraja.




<< Arhiva >>