Dobar vikend svima hehe..

26.05.2017.



Dolazi čovjek na kontrolu kod doktora.
– Doktore, sad mi je bolje, ne kašljem, ne kijam, samo malo teško dišem.
– Ništa vi ne brinite, pobrinućemo se da i to prestane.



Pita žena:
– Mužiću moj, srce moje, da li me voliš?
– Naravno da te volim, volim tuđe žene,a da tebe necu..



Uđe dječak u autobus i sjedne. Poslije dvije-tri stanice – autobus pun.
Kad se pored njega pojavila jedna baba, on je upita:
– Bako, hoćete li da sjednete?
Ona odgovori:
– Hoću, sine.
Dječak ustane, pogleda oko sebe, vidi svu tu masu, sjedne i kaže babi:
– Jebiga, bako, nemaš gdje!



Grdi otac svog, već odraslog i oženjenog sina, pa mu kaže:
– Kako te nije sramota, svakodnevno jurcaš za ženama,
a imaš djecu koja idu u školu.
Sin se malo zamisli pa kaže ocu:
– Pa šta da radim, da ispišem djecu iz škole?



Raskinuo pedesetogodišnjak sa svojom dvadesetogodišnjom djevojkom.
Njegov vršnjak ga začuđeno upita:
– Pa, šta to uradi, budalo?!
– Pa vidi, ako se oženim sa njom, ja 50 – ona 20. Dobro, to u redu.
Kad ja budem imao 60 ona će imati 30, ‘ajde i to nekako. Kad budem imao 70 ona
će imati 40, čak ni to nije tako strašno, ali kad ja budem imao 80 ona će imati 50.
– Pa šta?
– Pa šta će mi baba od 50 godina!



Zarobili Nemci Židove i stavili ih u gasnu komoru. Kad su ugurali pedesetog,
Židovi počeše da udaraju po vratima sa riječima:
– Puštaj, puštaj…
Sa druge strane se začu glas:
– Puštam, puštam…



Pametan muškarac + pametna žena = romansa.
Pametan muškarac + glupa žena = afera.
Glup muškarac + glupa žena = dijete.
Glup muškarac + pametna žena = shoping!




<< Arhiva >>