A sada opet vikend hehe

12.05.2017.


Svima hvala na Čestitkama za 13-godisnjicu mog bloga..
Neka vam svima bude ugodan vikend..



– Cigo, koja je životinja najjača na svijetu?
– Pa najjači je lav!
– A što baš lav?
– Pa jak je k’o konj!



Čuva Ciga ovce i svaki dan mu vuk pojede po jednu ovcu.
Ciga se on iznervira, iskopa veliku rupu i ubaci ovcu. Međutim, upadne i on u rupu,
a u neko doba dođe vuk pa i on upadne. Dok su svi troje sedeli u rupi, začuje se ovca:
– Meee!
A Ciga će:
– Nema tu „meee“! Zna se po koga je gospodin vuk došao!



Budi se čovjek iz kome nakon saobraćajne nesreće, pa pita:
– Gde se ja nalazim?
– U sobi broj 11! – odgovori mu neko.
– A je l’ u bolnici ili u zatvoru?



Koje su žene najbolje za vođenje ljubavi?
Zubarke – nećemo ga vaditi,
Apotekarke – 3 puta poslije jela,
Kondukterke – guraj još naprijed da i ova dvojica uđu!



Punica se obraća zetu:
– Zašto stalno buljiš u mene?
– Kažu da opasnosti uvijek treba gledati u oči.



Došao Ciga ranije kući i zatekne kuma sa ženom. Žena se pravda:
– A bre, Miko, si mi kupio kafu?
– Nisam.
– Si mi kupio šećer?
– Nisam.
– Pa sa šta kuma da počastim?



Tip ulazi u indijski restoran, sjedne i pita konobaricu:
– Šta vam je specijalitet za danas?
Ova kaže:
– Čili, ali je ovaj gospodin do vas naručio zadnju porciju.
– Uf, a baš mi se jeo… Dobro, onda ću porciju karija.
U međuvremenu, dok je čekao jelo, primjeti da čovjek do njega ima više jela ispred
sebe i da uopce ne jede taj čili već neku čorbu.
– Izvinite, je l’ jedete vi ovaj čili?
– A, ne, ne – odgovori čovjek – samo se poslužite…!
Tip naravno jedva dočeka da se natklopi na omiljeno jelo, proždrljivo
pojede gotovo pola činije,
kad shvati da je u čiliju napola skuvan pacov! Zgađen prizorom, histerično poče da
povraća u činiju. Na to će sused:
– Jeste, jeste, dotle sam i ja stigao…




<< Arhiva >>