Lijep vikend vam želim hehe

05.05.2017.




Išao čovjek na operaciju. Trebala mu transplanacija srca.
I sad dovezli njega lijepo u salu, stavili ga na stol i on onako, malo dodje sebi,
podigne glavu i vidi čovjeka s bijelom bradom i kaže:
- Oooo, dr. Barnard, drago mi je da ste tu!
Kaže mu čovjek:
- Ja nisam dr. Barnard, ja sam sveti Petar!



Sjede Mujo i Haso na klupi u parku i kaže Mujo:kol'ko?
Haso:26
Mujo:Šta 26?
Haso:Šta kol'ko



Kaže mladić:
-Odreko sam se pijančenja, pušenja, sexa i droge...
to je bilo najgorih 15 minuta mog života!!



Rekli plavusi da je pobjednica ovogodišnjeg showa!
-A što je to pobjednica? –pita plavusa..



Koja je razlika između jogurta i sperme pita momak djevojku
neznam odgovara ona
pa probaj jogurt pa mi onda reci…



Kako narkomani dijele tripove?
Dobar je kada vidiš zmaja.
Loš je kada zmaj vidi tebe!



Covjek drzao pijetla kao kucnog ljubimca i odlucio posto su njih dvojica jarani da
ga jednu vece povede u kino salu da pogledaju film .Dosao covjek na salter kaze
prodavacici karata dvije karte , ona ce ti njemu ti mozes uci ali pijevac mora da ostane van.
Ne dopustamo zivotinjama unutar sale!!
Covjek sav nikakav vrati se i konta on sta ce sad...kako da uvede i pijetla da ova ne primjeti.
Odluci da stavi pijetla u gace i tako ga unese u kino salu.
Covjek malo otkopca slic , da i pijetao moze da proviri i gleda film, a i da se ne ugusi.
Tako oni ti gledali film, a dvije djevojke sjedile pored njih.
Jedna ce ti ovoj drugoj, hej u ovog frajera otkopcan slic i mrda mu se pravo ....
prijateljica joj ne zainteresovano veli , ma il vidila jednog ili ih vidjela sve svi su oni isti
...a njoj ce ti ova druga Ehhh ovaj Bogami nije...sve mi kokice pojede..


PS.Ako me ne bude iduceg tjedna,znaci da me je gripa savladala,vec dva dana me
*ebe,i kako vidim ne misli prestati,ali tko zna..hehe
Lijep vikend svima i bar vi ostanite zdravi...



<< Arhiva >>