Počivali u miru hehe

11.04.2017.




Došao muž s posla i zatekao golog muškarca ispod kreveta. Pita
ga žena:A gdesi ti dosad?Ma, pusti sad to - kaže muž - nego ko je ovaj
ispod kreveta? - A ona će:Nemoj sad da skrećeš sa teme



Došla debela žena kod ginekologa i razvalila se preko ginekološkog stola,
pa kad je vidi doktor onako masnu, sve salo palo preko mufa - pita ju:
- "Gospođo da li biste mogli prdnuti?"
- "Jel to doktore mislite zbog probave ?"
- "Ne gospođo nego zbog orjentacije !"



Jednog dana dolazi Jenny iz škole kući i viče s vrata:
"Mama, mama! Danas smo učili brojeve i sva djeca su znala brojiti samo do pet,
a ja sam znala do 10!
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10! Vidiš...!?"
"Odlično," reče na to majka.
"Je li to zato što sam plavuša, mama?"
"Da, to je zato što si plavuša"
Idućeg dana, dotrči Jenny opet iz škole sva sretna i poviče s vrata:
"Mama,mama! Danas smo učili slova i sva djeca su znala samo do slova D,
a ja sam znala do G!
A, B, C, D, E, F, G! Vidiš...!?"
"Odlično," reče opet majka.
"Je li to zato što sam plavuša, mama?"
"Da, to je zato što si plavuša, Jenny."
Dan iza toga, eto opet Jenny iz škole kući: "Mama, mama! Danas smo imali gimnastiku i na
tuširanju sam vidjela da sve cure imaju ravna prsa, a ja imam ovo!," poviče ona,
podigne majicu i pokaže solidnu četvorku.
"Odlično," reče majka pomalo u neugodnosti.
"Je li to zato što sam plavuša, mama?"
Ne, dušo, to je zato što ti je 24!?"



sjela baba u taksi i kad je došla na odredište taksist reče:-20km!
baba se misli... učinilo joj se puno,kad reče:'-kad malo bolje
promislim i ti si se vozio



Mujo sjedi u kafani za šankom, pijucka pivo i nakon nekog vremena shvati da
ga s kraja šanka
zavodnički gleda neka zgodna cura. On joj se nasmije, a ona mu priđe, onako
sređena i utegnuta i krene:
- Sl'šaj, bolan, pravo si mi dobar ... kul, onako miran, staložen, djeluješ k'o da
si jak i fizički i psi'ički ... šta piješ?
Mujo slegne ramenima:
- Apaurine svako jutro, 5 miligrama



kaže mujo :fato otvaraj ja bi te jebo..
fata:pa mujo nisam ti ja kurva
kaže mujo:''pa ja ti para nisam ni nudio''..



ljekar se obraca muji: moracete prestati da masturbirate
mujo, onako zabrinuto: zasto doktore?
ljekar: pa da zavrsimo sa pregledom




<< Arhiva >>