Miran vikend vam želim hehe

24.03.2017.




Zaustavlja se autobus u Kiseljaku.
Šofer najavljuje : "Ostajemo 20 minuta,
pa ako neko želi zapaliti cigaru, popiti kafu ili završiti fakultet "



Ulazi reketaš u kafić i obraća se plavuši konobarici:
- Ja sam došao da utjeram dug!
Na to će plava konobarica:
- Ja više volim debeo, ali kad insistiras..



Dosla Fata kod komsinice da je priupita:
- Znas li ti sta je Piknik?
kaze kona: sta Piknik...zasto???
- Ma reko mi Mujo da me za vikend vodi na piknik, pa eto...
ne znam sta mu je to?!
kona: Ne znam ni ja, Boga mi, al se ti plakni (podaperi), za svaki slucaj.



Zaposlio se ciga u prehrambenom magacinu.
Sve je bilo u redu dok nije počela da nestaje roba.
Jednog dana brašno, pa džak šećera, potom ulje, naposljetku biber.
Čim se to otkrilo, Cigu poslaše na sud.
... -Šta je bilo sa tim brašnom?-pita sudija.
-Pojeli miševi,gospodine,-odgovori ciga.
-A šećer?
-Pojeli miševi...
-Dobro , a ulje?
-Sve su to popili miševi..
-Nećeš, valjda da mi kažeš i za biber isto?
-Jeste gosn sudija, jedu, majke im ga spalim, plaču i jedu.!!!



Dosao lik u biblioteku,i kaze:,,Dobar dan,dajte mi jednu knjigu o
''samoubistvu'', a bibliotekar ce: ''Jes'' pa da mi je poslije ne vratis…



Popeo se elektromonter na banderu da nešto popravi, a odozdo ga gleda dječak.
Monter steže nešto kliještima kad mu ispadoše. On siđe, uzme kliješta pa se popne i nastavi.
Dječak ga gleda pa kaže:
- "Moj tata uvijek ima dvoja kliješta pa kad mu jedna ispadnu ne mora odmah silaziti po njih."
Monter ne reče nista nego nastavi raditi. Uze da nešto stegne šarafcigerom.
Samo sto je počeo ispade mu šarafciger. On silazi dolje a klinjo:
- "Moj tata uvijek ima dva šarafcigera pa kad mu jedan ispadne može
drugim nastaviti posao."
Monter opet šuti pa kako je bilo prevruće i on popio par piva siđe sa
bandere da se pomokri. Dječak priđe bliže, a monter popizdio:
- "Hajd sad reci da ti otac ima i dva kurca?"
- "Ma jok, ima jedan...ali ko ta dva!!!"



Kaže Fata Muji : - Idi u radnju i kupi dva margarina.
Ako ima jaja, kupi 10.
On se vraća sa 10 margarina i kaže:- Ima jaja...




<< Arhiva >>