Jao bre Cigo hehe

13.03.2017.




Susreli se Čak Noris i sok tetrapak.
Sok: Zdravo Noris Čače
Noris: Zdravo soče tetrapače…



Znate li kako se na hrvatskom kaže SUPRUG I LJUBAVNIK...
Suprug-JEBNIK..
Ljubavnik-DOJEBNIK



Došla nevjestina majka u ćerkinu novu kuću da vidi gdje joj djete živi.
Nakon dužeg razgledanja obraća
se priji:-"Lijepo se udala moja ćerka. Blizu joj je crkva, pa može i
sa prozora da sluša misu."
Tek će prija na to:"Da, da, a koliko joj je dug jezik, može sa balkona i da se pričesti!"



Zvoni telefon u teretani.
-Halo?
-Cao ljubavi, e vidjela sam onaj mercedes na snizenju je, molim te...
Jel' mogu ga uzmem?
-PA UZMI.
-A znas one karte za Dubai, opet na snizenju da uzmem i njih?
... -PA UZMI.
-Ee i jos ovo, ona bunda srce isto je na snizenju, jel' mogu i nju
uzmem, samo 18.000 €?
-PA UZMI.
Rece on i okrene se gledajuci po teretani i kaze:
-MOMCI CIJI JE OVO TELEFON?!



Mujo svoju ženu stalno zvao kravom. Ona se naljuti, tuži ga i dobije parnicu
sudija mu zabrani da je tako zove, inače ode u ćorku. Kad su stigli kući,
žena počne da ga provocira:
- Aaa, ne smiješ da me zoveš kravom!
A čovjek će:
- Ćuti, ženo, nemoj da te udarim među rogove



Pita Ivica mamu: "Mamice, što to znači razmjena mišljenja?"
"To ti je kad tata dođe u kuhinju sa svojim mišljenjem, a izađe s mojim."



Razgovaraju dvije prijateljice i jedna se žali:
- Zamisli, svakoga dana pozvoni mi na vrata neki mladić i pita za moga muža.
Kad mu odgovorim da je na poslu, mladić navali da me ljubi i potom me odvuče u
spavaću sobu, i to u moj sopstveni bračni krevet. Sad se već zabrinuto pitam,
što taj bezobraznik stalno traži moga muža?




<< Arhiva >>