Ništa bez baba i djedova hehe

27.02.2017.



Dečko priznao djevojci da je voli, a ona će njemu:
- Čuj, jel imaš 2 Mercedesa?
- Nemam – odgovori momak.
- A kuću na 2 sprata?
- Nemam ni to…
- Onda ništa neće biti među nama!
Zabrinut dečko ode kod svog oca po savjet. A on mu kaže:
- Slušaj sine, ako je stvarno voliš, prodaj Lamborghinija i Ferrarija i kupi ta
2 Mercedesa. Ali da rušimo 4 sprata od kuće, to stvarno nema smisla!



Pita mlađi policajac starijeg kolegu:
- Kako to da je 8-10+2=0?
Stariji odgovara:
- To ti je kao da imaš autobus u kojem ima osam putnika i
na prvoj stanici izađe njih deset.
To znači da moraju da uđu još dvojica da bi autobus bio prazan.



Posvađali se baba i deda, pa će dedo babi;
-Ako ti umreš prva na grobu će ti pisat:
Ovdje leži moja žena mrtva, hladna kakva je uvijek bila!
a baba će: -Ako ti umreš prvi na grobu će ti pisat:
"Ovdje leži moj muž KONAČNO krut!"



Nema sexa –tužna/an si
tužna si –padne ti imunitet
padne ti imunitet –bolesna/tan si
bolesna/tan si –nema škole
nema škole –nema obrazovanja
nema obrazovanja –nema
diplomiranja
nema diplomiranja –nema diplome
nema diplome –nema posla
nema posla –nema para
nema para –nema hrane
nema hrane –gladna/an si
gladna/an si –umireš od gladi
umireš od gladi –mrtva/av si.
Zaključak: BEZ SEKSA NEMA ŽIVOTA!



Fata: Nisi me tuko 2 mjeseca!
Mujo: Pa????
Fata: Jel to imas drugu?



Haso sumnjao da ga Fata vara, a da bi bio siguran, sljedeći put kad je
krenuo na put nacrta Fati zeca na lijevom guzu. Dok je Haso bio na putu
komšija je Fatu obilazio, a zec se izbrisao, pa kad je Haso trebao doći s puta,
Fata sama sebi nacrta zeca na guzu pomoću ogledala, ali pogriješila je
pa je nacrtala na desnom.
Haso dođe i sav bijesan, sad potpuno siguran da ga Fata vara, kaže joj:
- Znači Fato, istina je, varaš me, sad sam siguran, nacrtao sam zeca na
lijevom guzu, a sad je na desnom!
-kaze Fata;ajde bolan Haso,zec skace s brda na brdo a
da nece s guza na guz!!!!!!!



Što kaže muškarac (u odnosu na nacionalne, vjerske,
političke i mentalne preference)
svojoj ženi, kada mu ona s koferom u ruci objasni da ga
ostavlja zbog drugog:
Ateist: Ne vjerujem.
Budist: Samo da si ti sretna...
Katolik: Ja sam kriv.
Židov: Vratit ću ti!
Pravoslavac: Samo da je naš!
Agnostik: Zašto nemaš obojicu?
Musliman: Jedna manje-više
Melankolik: Ubit ću se.
Kolerik: Ubit ću te.
Apatik: Dobro...
Pesimist: Znao sam...
Optimist: Uzmi ključ – za svaki slučaj
Realist: To je moj kofer
Naivac: Kad se vraćaš?
Racionalist: Nemaš argumenata
Skeptik: Jesi sigurna?
Romantik: Ali ja te volim!
Filozof: Zašto baš danas?
Odvjetnik: To će te puno koštati
Bankar: To će me puno koštati.
Yuppie: Kolika mu je plaća?
Liberal: Konačno slobodan!
Komunist: Dužan sam da te dijelim.
Zeleni: Idi biciklom.
Klerikalac: Griješila si...
Socialdemokrat: Poštujem tvoju odluku.
Slovenac: Samo da nije Hrvat!
Hrvat: Samo da nije Slovenac!
Albanac: Samo da nije Srbin!
Srbin: Samo da nije Šiptar!
Bosanac: Mrš u picku materinu!


<< Arhiva >>