Eto nam opet vikenda hehe

20.01.2017.



Mlada učiteljica opominje Pericu:
- Prekini s pričom, Perice!
- Što ti mene, opominješ?
- Perice, rekla sam prestani!
- Nemoj ti mene da opominješ da ja tebe ne bi pojebao!
Učiteljica iznervirano izbaci Pericu van iz učionice i odvuće u
direktorov ured. Tamo ona ispriča direktoru šta se desilo...
- Pa kako se ti to ponašaš? Ti uopće nisi za normalnu školu!
Ko je tebe pitao? - dere se direktor na Pericu.
- Ma, popušiš mi ga, starkelja!! - odgovori drsko Perica.
Na to se direktor rasrdi, a učiteljica zapanji. Iznervirano, direktor
podiže telefonsku slušalicu i počne da ispituje Pericu...
- Gdje ti je otac?
- Na sjednici HDZ-a!
- Gdje ti je majka?
- Na sastanku HSS-a!
- Gdje ti je djeda?
- Na sjednici vlade!
Onda se direktor okrene učiteljici...
- Idite, skinite se... dok ja popušim dečku.



Raspravljaju Nizozemac i Hercegovac čija je bolja trava.
Nizozemac: "Naša je toliko dobra da smo je odmah legalizirali!!!"
Hercegovac: "Pajdo moj, ne znam ja ko je Gospu vidio, vi ili mi???"



Čovjek došao do Boga da ga nešto pita
Čovjek : Bože?
Bog : Šta hoćeš?
Čovjek : Je l’ mogu nešto da te pitam?
Bog : Naravno!
Čovjek : Šta predstavlja milion godina Za tebe?
Bog : Jednu sekundu!
Čovjek : A milion Eura?
Bog : Jedan cent!
Čovjek : Je l’ možeš da mi daš jedan cent?
Bog : Evo, čekaj sekundu.....



Kako se zove muškarac koji ne koristi Durex?....
-Tata



-Dragi,jesi nekad vidio zgužvanih 100 eura?
-Naravno da jesam.
-A izgužvanih 10000 eura?
-Ne.
-Dođi u garažu da vidiš!...



Prostitutka ulazi u ordinaciju i pozdravlja ginekologa:
- Dobar dan kolega...
- Kakav kolega??? Otkad smo mi kolege???
- Pa na istoj stvari zarađujemo novac, zar ne???



Znate li zašto djeca u katoličkoj crkvi imaju zalizane frizure?
Jer ih svecenik mazi po glavi i kaže:
- Ovo će biti naša mala tajna, zar ne?




<< Arhiva >>