Autići,autići hehe

18.01.2017.



Kako se poza 69 zove kod gay populacije.....
Jaje na oko.....



Nakon nekoliko godina našli se Haso i Mujo pa se počnu
jadat jedan drugom:
Mujo: -Jarane, ona moja žena zna kuhat, a neće!
Haso: -Ma šuti, mog'o si proć gore..
Moja ne zna, a hoće!!



Radio Imoćanin u hitnoj i zove neka žena i govori da joj je
mali progutao kemijsku.
- Dolazimo za 10tak minuta.
- A šta da radimo u međuvremenu?
- Krvi ti Is’sove, nek’ piše običnom olovkom !



Mucavac hoće da za*ebe ćelavoga:
- Ččččujjjj…. ttttiii…ććććelllavvvi… Aaaa…kkkolllkkkooo….
tttiii ….pppootttrrošššiš za fffrrrriizzzeerraaa?
- Puno manje nego ti za telefon!



Mladi par se doselio u ulicu.
Sljedećeg jutra, kada su doručkovali, žena je opazila susjedu
kako vješa rublje.
“Kako joj je prljavo rublje”, rekla je. “Možda treba novi prašak za
pranje kako bi ga bolje oprala. Uopće ne zna prati!”
Muž je ćutke posmatrao događaj, ali nije ništa rekao.
Svaki put kada bi suseda vješala rublje, komentar bi bio isti…
... Mjesec dana kasnije, žena je bila u čudu kada je videla kako
je susjedino rublje čisto.
Rekla je mužu: “Pogledaj! Konačno je ona žena naučila dobro
oprati rublje. Ko li je to naučio?”
Muž joj odgovori: “Nitko. Ja sam danas ustao ranije i oprao naše prozore.”



Kako Crnogorac ostavlja djevojku?
-Zgodan ti bivši.
-Koji?
-Ja.



kakva je razlika između žene i vaze... ? nikakva ..
oboje ne služe ničemu dok se nešto ne stavi u njih...




<< Arhiva >>