Malo sporta hehe

09.11.2016.



Djeda Mraz dijeli poklone na ulici i među
okupljenim ljudima bio i Cigo.
Pita Djeda Mraz:
• Ko hoće auto?
Ciga kaže:
• Ja ću.
Pita dalje:
• Ko hoće zlato?
Ciga se opet javlja.
• Ko hoće računar?
Ciga:
• Ja ću.
Djeda Mraz, već iznerviran, drekne:
• Ko hoće batina?
Ciga kaže:
• De ljudi uzmite nešto i vi, ne samo ja..



- Ako hocete metak u prazno, pucajte u glavu!



Oženi se Crnogorac Vojvođankom. Poslije tri mjeseca, ona zatraži
razvod braka.
* Zašto se razvodite? - pita je sudija nasamo.
* Tri mjeseca me nije ni pipnuo!
* Saslušaćemo i vašeg muža - odgovori sudija i pozove Crnogorca u sudnicu.
* Da li je tačno da tri mjeseca poslije vjenčanja niste pipnuli svoju suprugu?
A Crnogorac odgovori:
* Nijesam znao da je tako hitno!



Mujo srete Fatu i zbuni se:
• Zaboga Fato, kako to izgledaš? Lice ti je puno ogrebotina i modrica...
Još i posrćeš! Hajde, odvešću te kući.
• Jesi li poludio? Pa otuda dolazim!



Upala neprijateljska vojska u selo i Mujo nije stigao da se sakrije,
pa buć - u potok. Poslije nekog vremena ga nadju, a Mujo će:
• 'Ajde me pusti, ispuniću ti tri želje!



- Curo, jel imaš papirić i kemijsku?
- Zašto?
- Da si zapišeš moj broj.



Čuo Crnogorac da je Amerika zemlja bogatstva i prosperiteta i da na
ulici prosto rastu pare, pa reče sam sebi:
* Idem i ja tamo da se obogatim.
Sjedne na avion, stigne u Los Anđeles, izađe iz aviona i na trotoaru vidi
novčanik pun ko brod. Šutne ga i kaže:
* E, neću valjda, čo'če, prvi dan da radim!




<< Arhiva >>