Pozdrav vojsko hehe

28.09.2016.



Otišla Fata kod doktora i kuca ona na vrata.
Otvara čovjek u bijelom odijelu i pita je:
- Gospođo, šta Vam treba?
Kaže Fata:
- Jao doktore, moj muž kad se skinem gola nategne me odpozadi ali
ne može da me zadovoljiti nikako…
- Lezi ti samo na krevet i skini se.
Počeo on “raditi” pa pita:
- Jel bolje sad…?
- Nije.
Zove on drugog kolegu u bijelom odijelu, trećeg, četvrtog, petog… pa pita:
- Jel sad bolje?
Fata:
- Nije!
- Ne znam onda gospođo, sad ce doktor doći, nek’ on vidi šta je,
mi smo ovde moleri…



Sta se desi mušici kad uleti u plavušino uho?
Bude izgubljena u svemiru.



Pita učiteljica Pericu:
Šta se prije dobiva - rak ili sida?
Zavisi šta pušiš - odgovori Perica.



Došao Mujo u prodavnicu da kupi kruh. Prodavac mu kaže:
- Kruh je od danas skuplji!
A, Mujo će:
- Ma, daj ti meni onaj od juče!



Mali Mujica vratio se iz škole prvog dana nastave i ponosno viče već s vrata:
– Babo, mamo, pohvalio me uč'telj!
Mujo i Fata oduševljeno ga zagrle i pitaju:
– Pa šta t' je rek'o, sunce naše?
Mujica se isprsi:
– Nešt' se naljutio na nas što pričamo pod satom, pa je rek'o da su svi u
razredu magarci, a ja – NAJVEĆI!



- Život nam oduzima strašno mnogo vremena!



- "Kad sam bio mali molio sam se svaku večer za novi bicikl.
S vremenom
sam shvatio da Gospodin ne djeluje na taj način.
Ukrao sam si jednog i tražio Ga da mi oprosti."


tko ne bi u ovu vojsku hehe


<< Arhiva >>