Dragi Alahu hehe

20.09.2016.



Uhvatio Mujo zlatnu ribicu i ona će njemu:
- Ako me pustiš, ispuniću ti jednu želju.
Mujo poželi da je bogat, da ga svi slušaju i da ima dobru ženu.
Ribica kaže:
- Nema problema, samo me pusti i ujutro kad se probudiš sve
će ti biti ispunjeno.
Otišao Mujo kući, legao u svoj krevet i zaspao. Kad ujutro se budi u
kraljevskom krevetu, sluga tiho otvara prozore, a zgodna žena ga pažljivo budi:
- Budi se Ferdinande, idemo u Sarajevo.



Djevojka ostavlja vjerenika Piroćanca:- Stvarno ne mogu više da budem
vjerena za takvu skrticu! Evo ti tvoj prsten!
- A gde je kutijica?



Muju zaboli lakat, pa odluci otici kod lijecnika na pregled.
Stigavsi u bolnicu, potrazi
lijecnika koji mu nakon iznosenja problema odgovori:
- "Mujo, uveli smo novi kompjuterski nacin pregledavanja
pacjenata, moras mi donijeti
uzorak mokrace i PC ce odmah saznati sto te boli!"
Ode Mujo razocaran, pitajuci se gdje su ona stara vremena kad je covjek
lijecio covjeka. I tako mu vrag nije dao mira pa odluci zeznuti PC. Uzme
staklenku i stavi malo svoje mokrace u nju. Zatim kaze i sinu isto. I kcerki,
Fati, pa cak i psu, kucnom ljubimcu.
Na putu do bolnice sretne Hasu kojeg takodjer zamoli za uzorak.
I tako sve zajedno promucka i donese kod lijecnika.
Ovaj ukljuci PC, stavi + i - elektrodu u mokracu i pocne citati rezultate
analize s monitora:
- Sin ti se drogira,
- Kcer ti je trudna,
- Pas ti ima buhe,
- Haso ima triper,
- Fata ima triper, dobila ga je od Hase,
- A ti kad mastrubiras u WC-u, ne udaraj laktom u zid, pa te nece ni boljeti.



- Kad baba ima zategnutu kožu na licu?- Kad ne nosi brushalter!



Fata se vratila iz kupovine s novom haljinom, pa je odmah krene
isprobavati pred ogledalom. Uđe u sobu i mali Mujica, pa nakon
što je gledao mamu par minuta, veselo upita:
- Mama, je'l' ti babo kupio tu 'aljinu?
Fata se cinično nasmije:
- Jok, bolan, sama sam ... da sam tvog babu čekala, ne b' ni tebe imala..



Kaže Perica malom Đetiću:- Ja sam pametan, prohodao sam sa 9 meseci.
- Ja sam pametniji, pustio sam da me nose do 4. godine!



Kada go muškarac upadne u žensku svlačionicu, one odmah vrište i
tjeraju ga napolje.
A kada gola žena upadne u mušku svlačionicu, svi muškarci su veseli
i gostoljubivi. Eto, to pokazuje svu dobrotu muškog srca…


pa se ti moli


<< Arhiva >>