Muškarci-žene hehe

04.08.2016.



Pita Mujo Hasu:
Je li bolan, jesi li ti čuo za grupu "Duran Duran"?
Jesam iz prve, ne moraš da mi dva puta kažeš - reče Haso.



Izvinite,gospodine, da li znate kome pripada ovo jezero ?
- Ribolovačkom udruženju.
- Da li bi bilo kažnjivo kada bi tu pecao ribu?
- Ne. Bilo bi čudo.



Zakasnio mali jež kući jer se zaigrao sa djecom, pa ga majka vaspitno
istuče po dupetu. Dok on tužno jeca, majka mu kaže:
Vjeruj mi, sine, da meni sve ovo teže pada nego tebi!



Mujo i Suljo stara, dobra, oženjena prijatelja, jedne subote odlučiše da
se malo zabave. Dogovore se da otiđu u jedan noćni bar. Došavši tamo, i
ne znajući šta bi, nađu neku prostitutku, podjele novac, i plate joj. Ona ih
odvede do sobe i upita ih:
"Pa, ko će prvi?" Oni se izmedju sebe dogovore i jedan od njih uđe. Nakon
desetak minuta Mujo izlazi sav ponosan i reče:
"Ni ova nije za baciti, ali moja Fata je bolja."
Nakon njega uđe Suljo, te posle desetak minuta i on izađe. Nato ga Mujo upita:
"I onda, kako je bilo?"
Suljo odgovori:
"Imaš pravo, bolja je tvoja Fata."



Pita Ciganče oca:
Tato, tato, će mi daš one tvoje čarape, ove moje se polomile?
A otac će:
Uzmi, eno gi naslonjene na zid!



Hoće seljak da popravi štalu, ali ne zna kuda će sa magarcem.
Ode kod komšije i pita ga:
Može li moj magarac da prenoći u tvojoj štali dok ja svoju popravim?
Nemam ništa protiv, ali ja imam jednog bika koji skače na sve živo.
Jedino rješenje je da magarca pokrijemo bijelim čaršavom da ga bik ne
bi vidio - odgovori komšija.
Tako i uradiše. Dođe ujutro seljak u štalu, a tamo samo bik - magarca nema.
Ide on po selu i pita ljude jesu li vidjeli magarca pokrivenog caršavom...
Niko ništa nije vidio, ali u tom naiđe prolaznik i reče mu da je na kraju sela
vidio magarca ali ne pokrivenog čaršavom nego sa maramicom u guzi.



Zavodi Mujo Fatu:
Fato, ljubavi moja jedina, za tebe bih otišao i na kraj svijeta!
Mujo, dragi - uzdahne Fata - a bi li ti meni za ljubav ondje i ostao?


ovo po ne znam koji put ali je dobro hehe:


<< Arhiva >>