Ugodan vikend uz cipelice hehe

01.07.2016.



Plavuša krenula u školu plivanja na
gradskom bazenu.
U vodi pita instruktora:
"Hoću li stvarno potonuti ako izvadite prst?"



Dolazi Mujo u policijsku stanicu, lagano se ljulja, nesiguran na nogama i
dolazi do dežurnog policajca. Unese mu se u lice i promrlja:
- Jarane, ja bi prijavio nestanak...
Policajac se odmakne i zbunjeno ga upita:
- Što vam je nestalo?
Mujo se i dalje ljulja i jedva izgovori:
- Moja žena... Fata...
Policajac se uozbilji, uzme blok i krene zapisivati:
- Doobro... recite, kad je nestala ta Fata?
Mujo odvrati:
- Pred deset dana...
Policajac ga zgranuto upita:
- Pa dobro čovječe, žena vam je nestala pred deset dana,
a vi tek sad prijavljujete? Pa gdje ste do sad bili?
Mujo se nasmije i kaže:
- Pa slavio s jaranima u kafani!



Okupio sultan harem i kaže:
- "Ljepotice moje, moram da vam saopštim tužnu vijest..."
Sve žene se pretvore u uho, a sultan uzdahne i nastavi:
- "...zaljubio sam se u drugi harem."



Dečko kaže curi;
- "Raskidamo!"
- "Zašto?"
- "Nemamo više ništa zajedničko!"
- "A onih 300 zajedničkih prijatelja na Fejsu, ništa, a?"



Cura : Ti si pedofil ?
Dečko : Moliim ? Otkuda ti to ?
Cura : Tvoja cura mi je rekla
Dečko : Ma ona ima 7 godina šta ona zna



Kaže efendija na času vjeronauke:
- "Djeco, ne postoji ništa na ovom svijetu univerzalno osim Boga!"
Kaže mu jedan dječak:
"Efendija, ima univerzalno ljepilo!"



Koja je razlika između side i ferarija?
- Nema je, ako živiš pošteno, ne možeš dobiti ni jedno ni drugo.


čistačica cipela


<< Arhiva >>