živjeli mladenci hehe

16.03.2016.



Došao Mujo kod doktora:
– Doktore, Fata nikako da zatrudni!
– Uzmi Mujo podstanara.
Nakon dva mjeseca Mujo opet dođe kod doktora:
– Doktore, Fata je napokon trudna!!!
– A podstanar?
– I ona je trudna!



Radi neki električar u bolnici i nešto mu ne ide pa psuje, naiđe doktor,
čuo to, pa upita:
- Šta je majstore, opet si zabrljao nešto?
Odbrusi majstor:
- Ja kad bešto zabrljam ja to i popravim, ti kad nešto
zabrljaš zatrpaš zemljom.



Izlaze četiri Zagorca iz birtije pa kaže jedan od njih- "Šteef, ti buš vozil jer
si preveč pijan da bi mogel popevati z nami"!



Zasto je stranka opozicije izgubila na zadnjim izborima u crnoj gori???
Zato sto je svima obecala posao..



Bila su tri liječnika (srpski, hrvatski i bosanski) koji su se natjecali tko
će izliječiti najgoru bolest. Kaže prvo srpski liječnik da će iliječiti rak
i izliječi. Kaže hrvatski liječnik da će izliječiti leukemiju i izliječi. Nakon
njega kreće bosanski liječnik koji kaže da će slijepom vratiti vid dok ova
dva tvrde da je to nemoguće. Na to naiđe slijepac na ulici i kaže mu bosanac
da klekne na koljena. Izvuče kurac i sve po očima, pa mu kaže:
- Otvori oči!
Ovaj otvori oči, a bosanac ga pita:
- Vidiš li što?
- Vidim kurac.
- Eto, jesam rekao da će progledati!



Polaže Crnogorac vozački ispit po prvi put.
Ulazi u auto. Unutra već instruktor i dva člana komisije.
Sjeda, veže se, i vadi 100 eura i stavlja ih više glave, kod štitnika od sunca.
Član komisije ga upita: "Što je to, jel to mito…?"
Crnogorac: "A nu jadan, jezik ne pregrizo, kakav crni mito!?! To je za muštuluk
- ko mi prvi javi da sam položio!!!"



Svadaju se dva djecaka, jedan kaze:
- "Moj je tata bolji od tvog!"
- "Nije, moj je tata bolji!"
- "E pa moja mama je bolja od tvoje!"
- "Znam, to i moj tata kaze!"


hehe fotke sa vjencanja


<< Arhiva >>