I jel bilo gastro ponude prek vikenda hehe

07.03.2016.



Kaje Bara, kaj plačeš?
- Nema mi Štefa.
- Kak nema, gde je?
- Hmrl mi je
- Kak? Kad?
- Zaposlil se v pivovari. Opal je v bazen z pivom i ...
- auuu, je l' se mucil prevec?
- Je, jadnčak. Triput je zlazil van pisat'



Katolički svećenik, protestantski pastor i židovski rabin žele
otkriti koji je od njih najbolji dušobrižnik.
Odlaze u šumu, pronalaze medvjeda i pokušaju ga preobratiti te
se ponovno okupljaju.
Kaže svećenik:
– “Medvjedu sam čitao Katekizam i blagoslovio ga svetom vodom.
Za tjedan dana će imati Prvu pričest.”
Kaže pastor:
– “Pronašao sam medvjeda pored rijeke. Propovijedao sam mu
Božju riječ. Bio je fasciniran i pristao na krštenje.”
Rabin za to vrijeme leži u krevetu, cijelo tijelo mu je u gipsu i kaže:
– “Čini mi se da ipak nisam trebao početi s obrezivanjem.”



Kći javlja mami doma u Krapinu da planira prespavati
kod dečka i pošalje joj SMS:
“Mama, večeras me nebu!”.
A mama joj odgovori:
…”Naj se sekirat, morti bu te sutra!”



Objavila djevojka status: "Neko mora u školu,a neko na kafu " u
komentaru njena mama " Nekog poslije škole čeka ručak,a nekog' batine !"



Štef dobije na lotu, skupi celu familiju i počne:
- Je, penezi su tu - ili bumo hižu nadozidali, ili
bumo kupili pežoja ili bumo kupili vikendicu -
ili bum suseda JANDRAŠA DAL NA SUD!



Sjedi zeko pod drvetom i pije, oko njega 1.000 praznih flaša.
Dolazi lija na Kawasakiju, skida kacigu, kad će zeko:
-Hik... hik... opa lijo, motor?
Lija će njemu:
-Ja ne pijem, ne pušim pa se nađe i uštedi.
Sutradan leži zeko a oko njega 2.000 praznih flaša.
Dolazi lija u Mercedesu a zeko će:
-Hik... hik... opa lijo, mečka, a?
Lija će njemu:
-Ja ne pijem, ne pušim pa se nađe i uštedi.
Treći dan lija polira motor i mečku kad zeko avionom slijeće na zemlju.
Gleda ga lija pa kaže:
-Opa, zeko, šta je to?
A zeko će:
-Hik... hik... ništa, samo sam vratio ambalažu!



Uhvatio papagaj zlatnu ribicu i ona mu kaže da će mu, ako je pusti,
ispuniti želju. Pusti je on, a ribica će njemu:
- Dobro, reci koja je želja?
Papagaj:
- Koja je želja!


ima li sto za pojesti


<< Arhiva >>