Hladan vikend,hladno pivo hehe

22.01.2016.



Mlada djevojka, razočarana životom,
odlučila se baciti s Krčkog mosta.
Međutim, spazio ju je konobar Maškarin, rekao joj da baš sutra odlazi
brodom u Ameriku i pozvao je da je povede sa sobom.
Djevojka je pristala i sljedeće noći on je sakrije u tajnoj sobi na brodu.
Donosio joj je hranu i redovito s njom vodio ljubav.
Nakon tjedan dana na brod je došla inspekcija i našla mladu damu,
te zahtijevala objašnjenje.
- Konobar Maškarin me tu sakrio i vodi me u Ameriku, a za uzvrat me jebe.
- Jebe on Vas, ali i zajebava, jer ovo je trajekt Valbiska - Merag.



Razgovaraju dvije prijateljice uz kavu:
- Rekla si mi da trebaš posjetiti tvog ginekologa.
- Da bila sam jutros.
- I što ti je rekao?
- Znaš, rekao je da mi je klitoris kao dinja.
- Tako velik!?
- Ma ne, tako sladak.



Inžinjer dođe kod doktora za muške stvari, t.j. androloga, i
posramljeno mu se obrati:
- Doktore, imam problema tamo dolje, znate u vezi s muškosti.
- Pa recite mi u čemu je problem.
Čovjek, malo se snebivajući:
- Problem je dimenzija doktore.
- A kolika je ta dimenzija?
- 10 cm!
Doktor se počne grohotom smijati:
- Ha, ha, ha...
- Ma ne doktore, nije "ha", nego "fi".



- Što je to LXIX?
- 69, na rimski način.



Baba i djeda odlučili da isprobaju lijek za potenciju, i tako ti djeda ulazi u
spavaću sobu i kuca na vrata.
Baba će:
- Ma uđi, što kucaš?!
A djeda:
- Ne pita se što kucam, već čime kucam!



Šta rade mladenci prve bračne noći?
- Jedan broji pare, a drugi stavlja slike na Facebook.



Muž i žena gledaju boks.
Muž uzdahnu:
- Razočaran sam, sve se završilo za 4 minuta.
Žena se osmjehnu pa reče:
- E, sad znaš kako je meni.


zivjeli


<< Arhiva >>