Ugodan vikend bez zime hehe

08.01.2016.



Glas koncila objavio:
''Spasen zivot sveceniku!
Devetogodisnji djecak spasio zivot sveceniku jer mu je napipiao
kvrzicu na testisima.''



Pitali babu sta vise voli,prsut ili kitu?kaze baba
nemam ti ja sinko zube za prsut



Pita mali cigo:
- Tato, šta je to demokracija?
- Demokracija ti je, sine, da svi bijeli rade, a mi da samo sjedimo i
dobijamo pomoć na lijepe oči...
- Ali, zar ih to ne nervira?
- Nervira ih, ali to je već rasizam...



Uhvatila 2 kanibala cigana, nabili ga na razanj i okrecu ga na vatri.
Naidje treci kanibal i pita: -Zasto ga okrecete tako brzo?
-Ma, ako ga okrecemo sporije - pizda krade krumpirice!!



pita škot susjeda:je si li mi ti spasio dijete iz hladne rijeke
-jesam
-a gdje mu je kapa?



Sreo Ciganin jednog čovjeka na stanici i pita ga:
- Brate jel imas da mi das 20 kuna?
Ovaj mu odgovori: - Nemam.
A Ciganin će mu: - E, tako i izgledas!



Zagorac pred sudom jer je zgazio dva Slovenca.
Sud: Optuzeni, ispricajte sto je bilo.
Zagi: Cijenjeni sude, bila je poledica, izgubio sam kontrolu nad autom i ...
Sud: Optuzeni, kolovoz je!
Zagi: Ma dobro, padala je kisa, cesta je bila puna mokrog lisca, auto se zanio i...
Sud: Kisa nije padala vec mjesec dana. Prestnite pricati bajke, recite istinu!
Zagi: OK, vozim ja tako i vidim ta dva smrdljiva Janeza. Lupio sam pogasu i
frontalno se u njih zaletio, jedan mi je proletio kroz sofersajbu, drugi se
odbio od auta i odletio 100 metara dalje. Ne kajem se, opet bih da mi se ukaze prilika!
Sud: Eto, mogli ste odmah tako reci. Jednog cemo tuziti za provalu u auto,
drugog za bijeg sa mjesta zločina.


hehe


<< Arhiva >>