Počnimo tjedan muškarcima hehe

07.12.2015.



Dosao neki frajer u kafic i obraca se
muskoj polovini:
- "Gospodo, onaj sa kim se ja opkladim, bez obzira na godiste,
kad ja udarim dlanom o dlan dignut ce mu se ona stvar a kad
zviznem ista svrar ce se spustiti."
Odmah se pojavise klijenti i frajer nekoliko puta ponovi radnje i
normalno svaki put odnese opkladu. Gleda to osamdesetogodisnjak
iz ugla pa upita:
- "Momak vazi li opklada i za mene ali za malo vece novce."
- "Djede sigurno da vazi", odgovori frajer. Opkladise se oni za malo
vecu sumu i frajer udari dlanom o dlan i stvarno u djeda se podize.
Djed presretan poslije dugo godina sto se i u njega podiglo pa ruku
u dzep izvadi pistolj i povika:
- "Ko zvizne mrtav je."



Bila jedna manja kasarna u sred pustinje sa oko 50 vojnika.
Dodje jedan dan komandir i sad on obilazi kasarnu gleda kako
sta funkcionise. Dodje on do jednog kolca sa zavezanom mazgom,
gleda on tako pa upita vojnika:
- "Za sta vam sluzi ova mazga?"
Vojnik:
- "Pa znate komandire, vojnici su ovdje dugo bez zena pa tako,
znate kako to vec ide..."
- "Pa kad je tako sredite joj malo ovo ovdje.", rece komandir.
Ostao komandir 3 mjeseca u toj kasarni a njemu nesto prahnulo.
Sta ce, gdje ce, sjeti se on one mazge i naredi jednom vojniku da je
pridrzi dok on odradi posao... I tako i bi. Zavrsi on posao te upita
onako hvalisavo vojnika koji je drzao mazgu:
- "De mi Boga ti reci rade li to obicni vojnici
ovako dobro kao mi komandiri?"
Vojnik mu odgovori:
- "Ne dragi komandire, vojnici dodju do mazge, uzjase je i odu
do prve jave kuce, te tu obave svoje potrebe..."



Stari Haso i stara Fata leze u krevetu i spavaju, a u tom ce Fata:
- "Na sta si mislio, kada smo kao mladi tako lezali kraj sebe?"
Huso:
- "Da cu ti izjebat´ mozak iz glave i da cu ti izcuclati sise do suhog stanja."
Fata:
- "A na sta sad mislis?"
Huso:
- "Da sam uradio dobar pos´o."



Zene su cudo! Stavljaju pirsing u usi, nos, bradavice, pupak, na klitoris.
Nekad se poradzaju cak i carskim rezom, stavljaju silikone u sve djelove
tjela, depliraju dlake na nogama, ispod pazuha, stidne dlake skidaju
vrelim vojskom, tetoviraju se, rade lifting, liposukciju, smanjuju zeludac...
A kada ih muskarci zamole za analni sex tvrde da ih boli.
Pa koje ovde lud?



Sjedi Milojka u vozu kad jedan od putnika je dirnu za obraz.
Ona ga osamari, ali ovaj i dalje je dira. Sad je dirnu za sisu a Milojka nista.
On za picku Milojka nista. On je 2-3 puta pojeba Milojka nista.
Kad je zavrsio sa seksom putnik je upita:
- "Zasto ti mene osamari kad sam te dirnuo za obraz a nista
ne rece kad sam te pojebao."
- "E, vidis meni je moja mati rekla da cuvam obraz", kaze Milojka.



Pitaju ciganku:
- "Jesi li ti kono nevina?"
Ciganka:
- "Jesam djece mi moje..."



Nijemac kad ima ženu i ljubavnicu, on voli ženu.
Francuz kad ima ženu i ljubavnicu, on voli ljubavnicu.
Italijan kad ima ženu i ljubavnicu, on voli mamu.
Englez kad ima ženu i ljubavnicu, on voli susjeda..
Hrvat kad ima ženu i ljubavnicu, on voli najviše da se napije.


pluc,pljuc


<< Arhiva >>