Bosna ponosna hehe

03.12.2015.



Stoji Ciga ispred fakulteta i viče na sav glas:
-"Dipljome, dipljome, samo 1000
eura!" Nakon nekog vremena pridje mu jedan student i pita:
- "Jeli Ganac, a jel’ može za 800?" Ciga se misli, misli pa kaže:
- "Paaaa, može brate, al’ ću morati malo da te propitam



Citam clanak u novinama:
"DJEVOJČICA OD 14 GODINA SPAVALA SA 100
DJEČAKA DA BI DOBILA OKLADU"
Pa to je strašno, tako mlada a već se kladi ..



Kako pederi zovu pozu 69?
Jaje na oko.



Koji je danas datum?", pita Suljo Muju.
" Nemam pojma ", odgovori Mujo.
" Pogledaj u novine koje imaš u džepu."
" Ma nema fajde, to su jučerašnje ! "



Šeta Ivica s ocem gradom i pita otac Ivicu:
- Je li ovo škola u koju ideš?
- Da, tata.
- E, vidiš i ja sam išao u istu školu prije 20 godina.
- E, sad mi je jasno zašto mi ravnatelj kaže da takvog idiota kao što
sam ja nije sreo 20 godina!



Ide seljak putem noseći gredu na leđima, sretne Antu Pavelića koji ga pozdravi:
- Za dom!
A seljak mu odgovori:
- Ne, nego za štalu.



Bila Fata na sajmu penisa i vraća se kući sva sretna. Mujo, onako
zbunjenog pogleda upita je: Šta je bona Fato, što si tako sretna?
- Fata: Bila sam na sajmu penisa!
- Mujo: Ejjh to! Pa kakvo je bilo, kakvih sve ima?
- Fata: Pa bilo je odlično! A ima ih raznih, ni sama nisam znala za toliki
broj, a bilo ih je velikih, debelih, dlakavih, obrijanih, crnih, crvenih, itd.
- Mujo: Aaaa ima li ovakvih kao kod mene?
- Fata: Ima, djele se kao privjesci na izlazu!
Mujo iznerviran, ne zna šta će, kad sazna da ima i sajam vagina i ode Mujo
da vidi. Dolazi Mujo kući sav sretan, a Fata ga pita:
- Fata: Gdje si bio, nema te cijeli dan? A i nešto si mi sretan... što li to?
- Mujo: Ehh, bio sam na sajmu vagina!
- Fata: Čuj to! Pa zar i to ima? I kako je bilo?
- Mujo: A ima ima, a i bilo je super! Nikada se u životu nisam ljepše proveo!
- Fata: A kakvih sve ima?
- Mujo: Ima ih raznih, uskih, dlakavih, raznih boja, masnih, suhih, smrdljivih,
mirišljavih... ma ejj ne znam više ni sam!
- Fata: A je li bilo ovakvih kao kod mene?
- Mujo: Bilo je bilo... i to su ih ogradili da mala djeca ne upadaju u njih!!!


Cazinska audicija hehe


<< Arhiva >>