šarenilo srijedom hehe

04.11.2015.

Danas su na redu Geomir,Lion Qeen,Annabony,
Schadow of Soul,Avropa,Slucajno srce-Rondom,Regina Elena..

Geomir veliki obozavalac slamnatih sesira;


Sta je taj obisao vinskih podruma i vina popio:


nije se ni cuditi sto je mnoga jutra ovako docekao:


- Pas je čovekov najbolji prijatelj.
Žena zauzima izvanredno drugo mjesto.

Lion Queen nista bez njenog Bandica;


Mnogo voli klasicnu glazbu:


i uz nju se takorekuc opusti:


ovo joj je san,jos da joj svira djela od Bacha i Händela;


- Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!

Annabony u svom omiljenom kaficu:


Annabony u svom vrtu kraj vikendice sa prijateljicama,i sve bi bilo dobro
da nema tog glupog BUG-a koji uvijek sve pokvari:


Plodovi iz njenog vrta:


Htio sam biti donator organa, ali supruga mi nije dozvolila.

Schadow of Soul-ovako bi u njenom svijetu izgledala Monaliza:


Od mladih dana voljela je knjige;


Nije lako napisati knjigu bez greske;


Gdje spava zec od 100 kg?
Gdje hoce!!

Evropa,takodje veliki ljubitelj klasicne glazbe;


pogotovo je zanese glazba Sophie Zelmani;


te glazba Giovannija Marradija;


Mujo i Haso razgledali Koloseum u Rimu.
- Ovo je fantastično - kaže Haso.
A Mujo će:
- A zamisli kako će tek da izgleda kada ga završe!

Slucajno srce uvijek otkrije slucajno srce;


jos jedno od njegovih otkrica,srce na ruci:


e sada da li je ovo slucajno srce ili ne:


i onda jedno u kamenu:


Kviskoteka. Igra detekcije (ono sa osobama A, B i C).
Voditelj kaže osobama da se predstave.
Voditelj:
• Osoba A, predstavite se...
Osoba A:
• Ja sam MRTAV.
Voditelj:
• Osoba B, predstavite se...
Osoba B:
• Ne, ja sam MRTAV.
Voditelj:
• Osoba C, predstavite se...
Osoba C:
• .................
Voditelj:
• Osoba C...!? Osoba C...?!!!

Regina Elena je nedavno rodila slatku curicu,jos jednom cestitke..
I tata je sigurno sretan:


i kada malo poraste bice molitva;


i mama nemoj da budes mnogo na fejsu:


Zove jedna djevojka Hasu i pita:
- koliko ti je dug Haso?
- pa u jednoj banci 4500 a u drugoj 3000 Eura..


Sutra na blogu gostuju;Blu Veliki,Bellarte,Decy i grupne fotke blogera....
Vidim da vam se ova igra svidja..Jos jednom svima koje sam ne daj Boze
uvrijedio sa objavljenim tekstom ili fotkama ja se ispricavam..
Od petka napravit cemo jos jednu rundu sa svima,sto znaci sljedeca dva tjedna
ce te jos gledati blogere i blogerice i onda je stvarno
dosta jer ovo iziskuje mnogo vremena i truda..
Budemo vec onda smislili nesto novo..hehe

<< Arhiva >>