šarenilo ide dalje hehe

29.10.2015.

Danas na Blogu Mayday,Niša,Sjedikosi,Domenico,
Dnevnik jedne razvedenice,dementra i ar ar...

Mayday i njena ljubimica;


Mayday je uvijek voljela zimu;


i zimsko uzivanje (mayday je ova crnka)


Kada bi u Hrvatskoj lopovima sjekli ruke, u
Saboru bi umjesto tipki za
glasanje bile pedale.

Niša uvijek prije svakog fotkanja provjeri da li sva oprema u redu:


Njoj ni jedna pozicija nije teska samo da uhvati pravi kadar;


Kaze kurac jajima :"ako budete dobri vodicu vas na zurku"
A jaja mu odgovaraju: "jeste pa da nas zajebes kao prosli put ,
ti udjes a mi djuskamo ispred vrata"

Sjedokosi je oduvijek trenirao a rezultat je ovo;


Prije promocije Blog knjige je provozao Zvonku i Melu malkice po Jarunu;


sada se posvetio svetom i mirnom zivotu ali opet voli da zrakne;


Ja ti, prije moje žene, nisam imao nikakvog seksualnog iskustva. A ti?
- Ja? Ne znam točno! Kako je bilo njeno djevojačko prezime?

Domenico je od uvijek volio provocirati dame hehe:


uvijek je nastojao da bude u centru paznje:


jedno vrijeme bavio se i turizmom:


sve dok nije nasao posao iz snova;


Dosao pijanac kuci ali je zaboravio kljuc. Poce se on penjati uz oluk,
kad naidje murija.
Kaze pijanac:
- gospodine ovo je moja kuca, i ovo je moj prozor; moj krevet, moja zena,
a ovaj sto je jebe sam ja...

Dnevnik jedne razvedenice i njene brige:


a u stvarnosti nema razloga za brige:


a ovako nekako je opisala bivseg muza hehe;


FACEBOOK : Stanovnika 642,5 milijuna
Predsjednik : Mark Zuckerberg
Stanovnici : Kurvice, pedofili, pederčine, perverznjaci, pola zoološkog vrta,
mawe swatke i par normalnih osoba.

Demetra-njena nova knjiga oborila je sve rekorde,trazena je u svim knjiznicama;


od zaradjenih novaca odlucila je kupiti novi auto:


Čeka Mujo Fatu da se vrati kući. Eto ti Fate u gluvo doba noći.
- "Pa gde si dosad?" pita Mujo.
- "Ma pusti zajebala sam se!" kaže Fata.
- "Pa kako si se zajebala?".
- "Pa onako kako se ti zapiješ!"

ar ar blogerica je jos od malena imala problema sto da obuce;


svremenom je nasla svoj stil:


jedna kornjaca upita drugu:
- zasto ti nemas oklop?
- pobjegla sam od kuce.



Sutra na red dolaze;Fra Gavun,Moja Moda,Nisam El Diablo,Meca,
Samo tvoja,krizar i S djevojka...

<< Arhiva >>