šarenilo dio 4 hehe

28.10.2015.

Danas su na redu blogeri:Ribafish,stara teta,čuvarica
pinkleca,Suncokretica,Mirče,Mendula,...

Ribafish-kada mu se blogerice mjesaju u posao admina:


Treba po cijeli dan nadgledati blog:


i uvijek glasi parola snadji se:


Žali se plavuša crnki: -
Ovih dana me jako boli grlo.
Crnka: - Ja nemam tih problema, uvijek kada me boli grlo ja
svog muža oralno zadovoljim i prođe me.
Sutradan plavuša: - Savjet ti je bio odličan, grlo me više ne boli,
tvoj muž nije mogao da vjeruje da je to bila tvoja ideja.

stara teta-kada ona sa berbom krene,cijelo selo se skupi:


ne bi ta sama kavu popila sama nema tih para:


ne znam zasto pada na ovu kombinaciju:


ali na kraju ce da se smiri i mirno nastavi zivot na selu;


Bako, gde je tata?
- U drugoj sobi. Ima problema s triperom i ne može da nađe rastvor!
Tata dobacuje iz druge sobe:
- Neee, imam problema s Twitterom i ne mogu da nađem password!

čuvarica pinkleca-tesko njoj sa njime a jos teze bez njega:


nekada kao da lebdi:


zivot je sada ovakav sada onakav:


Sin: Mama ja bi sladoled!
Mama: Nemozes sine zaprljat ces si ruke!
Sin: Ali mama ja nemam ruke
Mama: E nema ruku, nema sladoleda.

Suncokretica;
Zivahna je bila jos kao srednjoskolka:


ali onda se je udala za Lava i preoptrecena je poslom:


ali kada prodju Sisveti i kada novci budu izbrojani otici ce sa Lavom
na opustanje:


i da napomen njoj ni jedan posao u domacinstvu nije tezak ona se uhvati svega;


Dvije zene razgovaraju:
- "Draga moja muskarci su ti kao i auta, nikad ne znas
sta im fali dok ne legnes pod njih."

Mirce je prica za sebe,jos kao mladjeg ste ga mogli prepoznati na plazi:


a onda se je uozbiljio i godisnji provodi ovako:


samo sto ima jednu manu,leti od bloga do bloga i serucka:


Sta je to nesretna ljubav?
-To ti je, kad se kornjaca zaljubi u vojnicki sljem!

Mendula-ovako ona uziva u banji:


uvijek se nadje neki dzentlmen da joj pomogne izaci iz bazena:


a ovo joj je san:


Zene se djele na udovice i one koje rade na tome!


Crnogorska narodna poslovica.
-Ono sto mozes danas ne ostavljaj za sutra vec za prekosutra.


Sutra su na redu blogeri;Mayday,Nisa,sjedokosi,Domenico,
dnevnik jedne razvedenice,dementra i ar ar

PS.ako u komentarima napisete
rijec Mirce pokazace vam da ste
objavili spam,zato tu rijec zamjenite
sa nekom drugom rijeci...

<< Arhiva >>