Stvarnost i izreke hehe

20.10.2015.



Dođe Mađarica kod svoje komšinice:
-"O moja Ljubica, imam jedno problem,
moja muž loše jebe."
-"Eržika draga, ne kaže se MOJA muž loše jebe nego MOJ muž loše jebe."
-"A ne Ljubica, tvoja muž dobro jebe, ali moja muž loše jebe."



Dolazi kćerčica iz zabavišta i kaže ponosno mami:
- Mama, sad znam kako nastaju bebe!
- Kako?
- Tati poraste piša, on je stavi mami u usta i ona poslije dobije bebu!
- Ne, ne... tako mama dobije bundu!



Moj automobil zadovoljava ekološke standarde - stalno je u garaži.



Bogati bankar vozi se u svom Mercedesu i ugleda muškarca kako jede travu.
Zaustavi auto i izađe van.
Pita ga: Zašto jedete travu?
- Nemam novaca za hranu.
- Dođite onda sa mnom da vas nahranim.
- Ali, imam i ženu i troje djece.
Bankar odgovara, smeškajući se - Nema problema, ima dovoljno i za njih.
Svi uđu zajedno u Mercedes, auto je sad prepun ljudi i dece. Kad su krenuli
kaže siromašan čovek: Gospodine vi ste stvarno predobri.
Hvala vam što ste nas poveli sa sobom.
- Ma, nema problema. Kad samo vidite koliko je visoka trava u mom dvorištu...



Došla unuka kod bake i kaže joj:
- Bako, ajde molim te sklopi oči.
- A zašto, zlato bakino?
- Zato što mama kaže da ćemo biti bogati kad ti sklopiš oči.



Prema statistici, frazu "Oooo, moj Bože koliki je !" uglavnom slušaju mali
kućni pauci !



Dolazi alkoholicar Pera da izjavi saucesce udovici njegovog prijatelja
Zike pred cijelom rodbinom.
Ona onako ucviljeno rece:
- "Ode ,sta ces moj Pero."
A on ce:
- "Malu pivu."


Prvi bosanskohercegovacki naucno-fantasticni film (trailer) hehe


<< Arhiva >>