Pasek moj,pasek moj hehe

29.09.2015.



Prevarila Fata Muju i priznala mu. Mujo je,
sav snužden, upita:
– Pa, dobro, Fato, zar ti ja nisam bio dobar? Sve sam ti ugađao.
Fata odgovori:
– Mujo, vjeruj, desilo se sasvim slučajno.
Mujo je zbunjeno pogleda i upita
– Kako slučajno?
Fata krene objašnjavati::
Bio mrak, ja legla da spavam. On ušao na kapiju – isto kao ti.
Ušao u kuću – isto kao ti. Ušao u sobu – ama, isto kao ti. Legao
pored mene – ama, baš kao ti. Sredio me ama isto kao ti. E, kad
je rekao da će još jednom, tek sam onda shvatila da to nisi ti.



Zašto su ružne djevojke bolje u krevetu od lijepih?
– Misle da im je zadnji put!



Zavodi Mujo Fatu: Fato, ljubavi moja, za tebe bih otišao i na kraj svijeta!
-A Fata uzdahne: “Mujo, dragi, a bi li ti meni za ljubav ondje i ostao?”



Pita Mujo puno mlađi, Hasu koji je već u godinama:
- “Je li Haso, hoćeš li mi reći ali bez ljutnje, kako ti sa seksom stojiš.”
- “Hoću, što ti ne bi rekao”, odgovori Haso.
- “Vidiš Mujo, kad sam bio u tvojim godinama, mene Fata pomiluje
po glavi a “ON” mi se digne.”
- “A sad?”, upita Mujo.
- “Eh sad me pomiluje po “NJEMU”, a diže mi se kosa na glavi.”



Kako kulturan mladić kaže djevojci da ide pišati?
- “Idem da se rukujem s jednim gospodinom s kojim ću te kasnije upoznati.”



Završila prva bračna noć. Mlada gunđa: ‘Uopće nisi ispunio moja očekivanja.’
‘Što mogu, rekao sam da ću ispuniti prazninu u tvom životu,
ali pojma nisam imao koliko je velika.’



Pita djevojka dečka:
- Šta ti se najviše sviđa na meni, moje seksi tijelo ili predivno lice?
Ovaj je pogleda od glave do pete, pa će:
- Tvoj smisao za humor!


Psi i kost


<< Arhiva >>