Sve se oko para vrti hehe

24.09.2015.



Pricaju dve studentice:
- “Tko je onaj muškarac koji je bio u tvom stanu?”
- “Fakultetski profesor!”
- “Redovan?”
- “Ne, samo kad mi je muž na putu!”



Oženio Mujo sina i stao pred vratima da čuje što će se
dogoditi prve bračne noći. Nakon nekog vremena sin viće:
- “Tata neće da uđe!”
- “Sine natopi ga vinom iz bokala!”
- “Tata ni u bokal ne ulazi!”



Kako zoveš čovjeka kojem je pukao kondom?
TATA



Čita Perica časopis i pročita u njemu riječ “pička”. Ode kod mame i pita:
- Mama, šta je to pička?
- IIIjuuu, sine! To je jedna strašna stvar, mnogo strašna! Idi pitaj tatu,
u stvari i nemoj da ga pitaš, samo zapamti da je to strašna stvar!
Perica razmišlja, razmišlja, pa ode kod tate.
- Tata, tata!
Tata se okrene a Perica uzviknu da ga prepadne:
- PIČKA!!!



Došla žena kod popa i kaže:
Žena: Pope zgriješila sam.
Pop: Šta ste uradili?
Žena: Opsovala sam Boga.
Pop: Zasto?
… Žena: Pa stojim ja u redu u banci,a iza mene stoji zgodan mladić
koji me uhvati za stražnjicu.
Pop: Jeste li zato opsovali Boga?
Žena: Nisam!Onda me poče hvatati za grudi.
Pop: Jeste li zato opsovali Boga?
Žena: Ma nisam! Slušajte malo.
Pop: Dobro.
Žena: Kada sam završila posao u banci on ma pozva da idem s njim.
Ja pristadoh.Došli smo kod njega u kuću.
Za malo vremena smo se počeli seksati.
Pop: Jeste li zato opsovali Boga?
Žena: Nisam. Kada smo sve završili on reče da ima sidu.
Pop: U j*bo te Bog.



Dvije djevojčice slučajno su vidjele tatu i mamu
kako se sexaju. Na to će mlađa:
- Šta oni rade, igraju se?
- Ne – objasni starija – Oni to ozbiljno!



Pričaju Mujo i Unproforac. Kaže Unproforac.
- Sve sam naučio za ovih nekoliko godina i vaše
običaje i kulturu i jezik, ali još ne znam šta je “merak”.
Kaže Mujo:
- Jesi li ti nekad jeb”o ovcu?
- Ne!
- Pa ne znam onda kako da ti objasnim…


Novac mujo i haso 100eura


<< Arhiva >>