Godišnji napokon hehe

31.07.2015.

Postovani prijatelji,posjetioci ovoga bloga naredna tri tjedna sam na godisnjem
tako da cu se odmoriti od kompa i tehnike...Iskljucujem sve tehnicke stvari i
i svima vama koji imate odmor takodje zelim ugodan odmor i da napunimo
nove energije....Nadam se da cu sakupiti i cuti dosta novih viceva,koje
cu sa vama ovdje podjeliti...Do tada ostajte mi zdravi i Veseli...



Krao huso drva u sumi i uhvati ga sumar i mu kaze:
- "Ili da te ubijem ili da te jebem-biraj."
Huso pocne da moli da ga ne ubije medjutim nije imao vise izbora i pristane
da ga sumar pukne. Skine sumar Husu zaveze za drvo i odvali ga jednom
pokupi se i ode, a ostavi ga svezanog. Malo kasnije naidju troica lovaca i
pitaju ga zasto je zavezan i on pocne da objasnjava za sumara i
sta mu se desilo.
- "Hm", kazu lovci: "sta je bolji sumar od nas", i izredaju se sva troica opet
ostavljajuci Husu zavezanog. Nedugo zatim idu trojica koi su brali gljive i
pitaju Husu zasto je vezan i sta mu se dogodilo. I tako jadni huso pocne
da objasnjava kako je krao drva, kako su naisli lovci i td... kazu beraci gljiva
kad su oni mogli sto da i mi ne iskoristimo priliku i izredaju se na jadnom Husi.
Nakon jedno sat vremena naidje coban trazi ovcu i vidi Husu svezanog i
pita ga sta mu se to desilo a huso onako svezan preko ramenamu kaze:
- "AJDE JEBI I PROLAZI..."



- "Zar vi nikada ne osjetite potrebu da se okupate?",
prekorno će doktor Cigi.
- "Osjetim, doktore, ali ja umem da savladam svoja osjećanja."



Mladi liječnik dođe raditi na selo kako bi zamijenio starog liječnika
pred mirovinom. Stari liječnik predloži mladome zajedničke kućne
posjete kako bi se ovaj upoznao s mještanima.
U prvoj kući je mladi liječnik pozorno slušao kako stari liječnik i sredovječna
gospođa raspravljaju o vremenu, o unucima i najnovijim crkvenim novinama.
Nakon nekog vremena stari liječnik upita gospođu kako se osjeća.
Ona odgovori kako ima lagane bolove u trbuhu. Liječnik na to odvrati kako je
sigurno pretjerala sa svježim voćem te da bi trebala smanjiti jedenje voća te
vidjeti hoće li joj to pomoći. Nakon izlaska iz kuće mladi liječnik priupita
staroga kako je tako brzo postavio dijagnozu bez da je uopće pregledao ženu.
" Nisam je ni morao pregledati. Sigurno si primijetio da sam ispustio stetoskop
na pod. Kad sam se sagnuo uzati ga pogledao sam uokolo i opazio dvadesetak
kora od banane u kanti za otpatke. To je moralo uzrokovati nekakve smetnje."
Zadivljeni novak upita starog liječnika može li on pokušati postaviti dijagnozu u
slijedećoj kući i ovaj pristane.
U slijedećoj kući živjela starija udovica. Nakon par minuta razgovora o vremenu,
unucima i novim crkvenim novinama, mladi liječnik upita udovicu kako
se osjeća u zadnje vrijeme.
Ona odgovori da je vrlo umorna i da nema energije kao nekad.
Mladi liječnik nakon toga reče kako se ona sigurno preopteretila radom za
crkvu te bi bilo dobro da se malo odmori od toga.
Kad su izašli iz kuće stari liječnik reče kako je dijagnoza vjerojatno točna,
ali ga zanima kako je mladi došao do toga.
" Baš kao vi, ispustio sam stetoskop na pod. Kad sam se sagnuo uzeti ga
pogledao sam uokolo i ugledao svećenika kako se skriva ispod kreveta."



Veli Bosanka muzu:
-Nisi me tukao ima vec dva mjeseca!
-Pa?
-Jel to imas drugu!



Jedan čovjek je dugo radio i štedio, i tako sakupio veliko bogatstvo,
maštajući kako će lijepo da se provodi godinu dana, kada ništa neće da radi,
već će samo da uživa i smišlja kako najbolje da uloži novac.
Najednom, pred njega je stupio Anđeo Smrti koji je došao po njegov život.
Čovjek je zaplakao, očajan, i naveo hiljadu razloga da još malo produži svoje
postojanje, ali Anđeo je bio neumoljiv.
“Podari mi samo još tri dana i daću ti polovinu svog bogatstva”, preklinjao
ga je čovjek, ali anđeo je ignorisao njegove riječi i povukao ga za ruku.
“Pokloni mi samo još jedan dan, molim te, i sve ono što sam stekao s toliko
napora i znoja biće tvoje.”
Međutim, anđeo uopšte nije obraćao pažnju na njegove riječi.
Čovjek je na kraju uspio da izmoli za ustupak od nekoliko minuta da bi napisao
sljedeću poruku:”Ko god nađe ovu poruku, ako ima dovoljno za život neka ne
gubi vrijeme na gomilanju blaga, već neka uživa! S tolikim svojim bogatstvom
nisam uspio da kupim ni jedan sat života!”



- Sta su tangice?
- Gaćice koje nikad neće postati krpa za prašinu!



Žalila se Fata prijateljici da je uhvatila Muju kako drka u kupaonici.
- "I što bi?", pita prijateljica Fatu.
- "Kako sto bi? PopuŠim mu. LakŠe mi je oprati zube nego ploČice."


Turkish Airlines




<< Arhiva >>