Malo i o Putinu hehe

09.07.2015.



Koja je najbolja stvar kod nakrofilije ?
- Ne moras da joj donosis cvijece, obicno je tu vec!



Uhvatio Crnogorac mladu zensku, ali nikako da mu se digne.
"Djevojko, a da pokusas malo rukama ?" Cura se trudi, ali nista.
"Mala, a da mi ga popusis ?" Potrudi se cura opet, ali se i dalje ne dize.
Na to ce Crnogorac ljutito: "Jel, djevojko, a tebi se ovo cesce desava ?"



Osudili muja na smrtnu kaznu, da ga spale na lomaci.
Pita ga policajac koja mu je zadnja zelja, a mujo ce:
Zovite vatrogasce



Dobili naredbu da napuste Kosovo španski vojnici koji su bili u
sastavu KFOR-a. Dok odlaze jedan stari Albanac izašao da se
oprosti sa komandantom španske vojske i da mu poželi sretan povratak kući.
Pita komandir:
- "Zašto me ljubiš u ispraćaju kad znaš da Španija još nije
priznala vašu državu?"
- "Nema veze s`tim što ne priznajete Kosovo, ljubim te zato što ste
Vi prvi otkrili Ameriku."



Kako se zove pod u džamiji?
Islaminat



Muva Crnogorac ribu:
Viđu,mala, poznajemo li se nas dvoje!?
Ona :
Ne, prvi put te vidim u životu!
Veli Crnogorac:
A đe ćeš me znat, kad sam po cio dan u Mercedes!!!



Doktor kaže cigi: situacija je ozbiljna, potrebna Vam je operacija i to
će vas koštati 3000 eura.
Ciga: Kuku doktore, ja sam siroma čovek,
Doktor: Dobro, razumem mogu učiniti ustupak i uraditi
operaciju za 1000 eura.
Ciga: Juju doktore, ja imam šestoro gladni usti, jedva imam i leba da jedem.
Doktor: U redu, neka bude 500 eura.
Ciga: Gosn doktore, za mene je i 500 evri bogatstvo, joooj, ću umrem!
Doktor: Smirite se, uradićemo to za 300 eura. Nego recite mi,
što ste došli kod mene? Ja sam vodeći stručnjak u mojoj
oblasti i poznato je da sam najskuplji?
Ciga: Doktore, kad je zdravlje u pitanju, ja ne žalim pare!


Kada se Rusi potuku hehe


<< Arhiva >>