Nešto i za prezalogajiti hehe

30.06.2015.



Kako smanjiti broj prometnih nesreca?
Treba prestat tociti muskima alkohol i
zenama benzin....



Moj dobar drugar mi pošalje poruku da mu treba napumpati loptu za
fudbal pošto zna da ja imam pumpu, ja mu vratim kako nema problema
neka ju donese, 10 minuta kasnije čujem kako se otvaraju vrata od kuće i
ulazi moj drugi drugar sa svojom devojkom da nas upozna, a ja iz svoje sobe
vičem: "Ostavi je ovdje da je napumpam pa ti je lično donesem".



Koja je razlika između pičke i usta?
Kada su usta žedna, suha su. Kada je pička žedna, mokra je.



Muškarci od 40-ak godina obično imaju problema da nađu partnera njihove zrelosti.
Zato i izlaze sa duplo mlađim djevojkama.



Mujo: - Huso!
Huso: - Šta je, Mujo?
Mujo: - Jesi čuo novost?
Huso: - Jok! Šta se desilo?
Mujo: - Pa, Fata na samrti.
Huso: - Joj, moram hitno do nje!!!
Mujo: - Što? Jel' da se halališ (oprostiš)?
Huso: - Ma, jok! Nego mi je rekla još davno da sam ja posljednji kome bi
dala.



Što je to pesimist?
To je bivši optimist čija je žena naučila voziti.



Ako bi muškarci imali menstruaciju, hvalisali bi se oko veličine tampona.


neka ja cu hehe:


<< Arhiva >>