Malo do vruće Afrike hehe

08.06.2015.



Zašto se navijači Crvene zvezde zovu Delije?
Zato što, kad otvore novine, upru prstom u tabelu i traže: ''de li je, de li je...''



Muž i žena gledaju televiziju. Upravo počinje dokumentarac o glodavcima:
– Ženo, nećemo valjda gledati ove štakore?
– Štakore?! To ti je dokumentarni film o glodavcima!
– Glodavci, štakori, miševi... Zar ne misliš da su svi jednako odvratni?
– Naravno, mišiću moj!



Kolege se na Vas žale da se ponašate u firmi kao da ste sam Bog!
Ja to i jesam!
A kako ste to spoznali?
Jednostavno, kada sam počeo da mu se molim, shvatio sam
da pričam sam sa sobom ..



Dolazi muž kući i pita ženu
:- Draga, šta ima dobro za večeru?
- Možda ja.
- Draga, doktor mi je zabranio masno.



Uleti Fata u kafanu, dođe do Muje, namjesti se ispred njega i mazno upita:
- Mujo, bolan, jes'l' ti letač?
Mujo odmahne glavom:
- Jok, što pitaš?
Fata nezadovoljno odgovori:
- Pa htjela sam se večeras seksati s pilotom ...
Mujo se nasmija:
- Ma nema problema, bona, letio sam ti ja iz škole, sa skele, s posla ...



Legla mi je plata ali imam osećaj kao da je već neko spavao sa njom.



Obijao Ciga prodavnicu u centru grada. Vidi ga policajac i upita:
- Cigo, šta to radiš?
Ciga odgovori:
- Sviram, brate!
- Kako sviraš kad se ništa ne čuje? - upita policajac.
A Ciga odgovori:
- Čuće se sjutra!


Afrika tehno:


<< Arhiva >>