Proljeće je svi na bicikla hehe

31.03.2015.



Stoji prosjak na vratima i kaže:
- Da li biste mi dali jedan kolač?
- Kolač?! - začuđeno će domaćica.
- Zar vam komad kruha nije dovoljan?
- Jeste, gospođo, ali, danas mi je rođendan! - reče ovaj.



Dojde mali indijanac do poglavice pa mu se obrati:
mali indijanac: Oj ti veliki poglavco, največi od svih, ti kojeg se boje
sve životinje, pred kim drhte planine i rijeke divlje. Mogu li te nešta pitati
poglavica: pa pitaj
mali indijanac: mene zanima kako vi nama dajete imena
Poglavica: pa slušaj, ono što prvo vidimo kada izađemo iz šatora, nakon
vašega rođenja nam daje inspiraciju i onda mi vama damo ime.
A zašto me to pitaš Dva psa koji se jebu...



Na ulazu u restoran stoji natpis:
- Jela s gljivama naplaćujemo unaprijed!



Žali se Lala prijatelju:
- Bio sam kod punice na grobu. Spomenik je malo ispucao.
Izgleda mi da je vještica pokušala da izađe!



Udvara se Mujo Fati...
..."Fato nisam Sulejman al' imam veličanstvenog!"



Ponoć je. Mjesečina. U parkiranom autu dvoje se nježno grle...
- Dragi, podsejćaš me na Don Žuana...
- Pa, taj je odavno umro! - reče mladić.
- Baš zbog toga! - razočarano će djevojka.



Mujo se zaposlio u muzeju. Poslije nekoliko dana pozove ga šef:
'Mujo, nismo zadovoljni tvojim radom .'
'Što hoćete, radim ovdje tek dva dana, a već sam prodao dva Picassa.'




Danas u Bolivudu glavnu rolu ima bloger Pablon hehe

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Agence Graphisme


<< Arhiva >>