Pa malo i o muškarcima hehe

12.03.2015.



Dobila Fata mjesecnicu i izgubila se jer ne zna sta je to.
Ode tati da ga pita sta joj je bilo.
- "Idi materi, to su zenske stvari..."
Mame nije bilo kod kuce pa ona ode Muji.
- "Jel bolan Mujo, ja pocela krvariti medju nogama, sta li je to?"
- "Ne znam, moram vidjeti."
- "Ama sramota, nemogu."
- "Ja to moram vidjeti..."
I ona jadnica se skine rasiri noge, a Mujo stao i gleda onako cudno:
- "E BOGAMI FATO KOLKO SE JA RAZUMIJEM U
MEDECINU TEBI SU KURAC OSJEKLI."



Prosi ciga na ulici i nailazi jedan tip:
- "Daj bre brate koji dinar nemam za leba da jedem."
- "Pa ti jedi bez leba."



Nadjem decka i boli me DUPE..



Velečasni se sunčal gol i v međuvremenu zaspal..
Naravno, kak slijedi, pregorel je celi...
Vrne se v svoje odaje kaj namaže opekline i zeme flašku jogurta..
Maže se po rukama, licu, trbuhu, nogama, dojde do pimpača,
razmišlja kaj z njim?!
I porine ga on fino nutra v flašku, a na to v prostoriju uleti glavna časna
sestra, prekriži se i veli;
ZNALA SAM KAK SE PRAZNI, AL DA SE TAK PUNI,
TO SI NESAM MISLILA!



Veliki ekran, hladno pivo, grickalice, supruga. Izbacite uljeza.



Djevojke raskidaju sa momcima uglavnom iz vjerskih razloga.
Vjeruju da momci imaju para,a oni ih nemaju..



Trogodišnji dječak pregledava svoje testise za vrijeme kupanja u kadi.
"Mama", pita on, "da li je to moj mozak?"
"Nije još", odgovori mama


musko zenska tuca


Danas u Bolivudu blogerica Mayday of Maylandia

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - logo


<< Arhiva >>