U Gradskom prijevozu hehe

09.03.2015.



Bračni par se svađa. Ona mu
prebaci:
Znaš, deset puta sam mogla
da se udam prije tebe i svi
moji momci su bili pametniji
od tebe!
On odgovori:
To su i dokazali!



Policija napravila raciju u kafiću i pitaju lika što će mu nož,
a on odgovara:
- ''Pa za svaki slučaj, ako neko donese tortu''



Imam 19 godin0, oženjen sam sa
38-godišnjom
udovicom, koja ima 20-godišnju
kćerku. Tu kćerku je
oženio moj otac.Tako je moj otac
postao moj zet, a
kćerka moje žene je postala moja
maćeha.U januaru smo
moja žena i ja dobili sina.To djete
je brat žene moga oca,
dakle šurjak moga oca, ali je i moj
ujak, jer je brat moje
maćehe, tj. moj sin je
istovremeno i moj ujak.Oko 2
mjeseca kasnije je i žena mog oca
dobila sina, koji je moj
brat, pošto je sin moga oca, ali i
moj unuk, pošto je sin
moje kćerke.Dakle, ja sam brat
moga unuka i pošto je
muž majke neke osobe
istovremeno njen otac, slijedi da
sam otac kćerke moje žene,tj. i
brat njenog sina.Dakle, ja
sam svoj sopstveni djeda.



Potrčao je u susret tramvaju, tramvaj ga nije prepoznao



Krivim proizvođače dezodoransa
koji kažu da zaštita traje 72h,
pa se pojedina "stoka"
ne okupa tri dana!



Žena kaže mužu: Molim te, kupi mi nešto protiv glavobolje.
Šta hoćeš?
Vidjela sam jedne mnogo dobre cipele, tamo....



Kako se oblače današnje devojke?
-Kratko i jasno.
A kako preživljavaju ?
-Oblačenjem na kredit
i svlaćenjem za keš...


Da vam ovaj pjeva u busu


Nastavljamo sa Bolivudom..
Danas gostuju MecaBg (AnaM) i Sjedokosi dok jos nije bio sjedokosi hehe:

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Illustration paris


<< Arhiva >>