Drugovi policajci hehe

16.02.2015.



Dobili policajci novu opremu, a između ostalog
i nove satove. Kaže njima narednik:
- Dečki, ovi satovi su najnoviji modeli i možete se s njima kupat.
A na to će jedan od njih:
- A gdje se pušta topla voda?.



kak zovemo ženu koja voli sve poze?
pozitivna žena!



Preživili Damir, Dubravko i Dalibor brodolom i završe na pustom otoku...
no, ubrzo ih uhvate ljudožderi i odvedu svojem poglavici. Veli šef: ajmo,
mašine na stol i ak skupa imate 50 cm, pustit ću vas, a ako ne...u kotao s njima.
Dođe Damir, otkopča hlače, baci na stol 24 CM, Dubravko izbaci mašinu...25 cm.
Dođe Dalibor, otkopča hlače, čeprka malo i spusti na stol mašinu...1 cm...
nakon mjerenja, puste ih da odu. Šeću tako otokom, i veli Damir,
kaj bi vi da ja nemam 24 cm?!
Veli Dubravko, kaj bi vi da ja nemam 25 cm.
A veli Dalibor, dečki, a kaj bi vi da mi se nije stajal..



Dobro jutro! neko za sex ?
- stalno zovem na kavu i rakiju pa ni jedna da dođe, pa reko
da postavim otvoreno pitanje



Pošao čovjek da kupi auto na plac i stiga tamo , i ovaj prodavac odma
poceo da ga masti sa pricom :
-"Ovaj ti je auto odlican ,baba ga je vozila jednom nedeljno do pijace ,
uredno garaziran ,ne udaran ,ni na kišu nije vožen ,nista teško
nije voženo u njega ...
I ovaj ga čovjek gleda i pita :''A ovaj drugi auto pored" ?
Odgovora prodavac - "Brate ista priča samo druga baba"



Pita prijatelj prijatelja:
- Kakva ti je punica?
- Kao Vegeta, u sve se miješa.



Zaustavlja se muškarac sa svojim autom pored ceste ne bi li poveo sa
sobom stoperku, jednog vrhunskog komada...Nikad u životu do tada nije
vidio ništa ljepše i seksipilnije od te djevojke. Dok su tako lagano pričali,
djevojka mu sasvim nenadano veli:
- Za samo 50 kuna nudim ti najbolje oralno zadovoljstvo u životu.
Muškarac ju pogleda, zamisli se na čas, pa joj veli:
- Mala, odmah izađi, ja sam pošten čovjek, otac i vjeran suprug!
Djevojka na trenutak razmisli pa će mu opet:
- Dobro, onda ćemo ovako, za 50 kuna kompletan seks, naravno, najbolji
koji si ikada doživio u svom životu.
Muškarac će na to vrlo grubo:
- Maaaarš vaaaaan, jel ti mene čuješ, ja sam oženjen, vjeran svojoj ženi i
najbolji otac na svijetu! Vaaaaan!
Djevojka napokon izađe iz auta, čovjek krene, pogleda se u retrovizor i veli:
- E, jebem te najbolji oče i vjerni supruže, tako je to kad nemaš 50 kuna!?


Da li bi ga vi pustili hehe


<< Arhiva >>