Ne zaboravite,sutra je Valentinovo hehe

13.02.2015.

Ne zaboravite sutra je Valentinovo,zato danas specijalno duplo izdanje
za zaljubljene hehe...I provedite ugodno Velentinski vikend...



Dosla plavusa u galeriju pa pita slikara:
Sta Vam predstavlja ova glupa slika?
Odgovara slikar: Gospodjo, to u sta gledate je ogledalo!



Pita Haso Muju :
-"Mujo sto ti je Fata kupila za Valentinovo?"
Mujo odgovara :
-"Kupila mi neku pidžamu i dala mi picke. Oboje mi veliko.



- Kaj je Bara, zakaj plačeš?
- Vumrl mi je Štef.
- Kak?
- Zaposlil se v pivovari. Opal je u bazen z pivom.
- Auuu, je l' se jako mučil?
- Je, siroti. Triput je išel van pišat...



Ako želite da vaša cura čim duže ima vaš poklon za Valentinovo,
kupite joj teglu ljutih feferona.



Sjede dvije nagluhe babe i jedna pita drugu:
-Ej, je li danas četvrtak?Na to će ova druga:
-Ma kakvi, danas ti je četvrtak.A ova prva:
-A ja sve mislila da je danas četvrtak..



Sjedi djevojka u restoranu:
-Konobar, molim Vas, zamjenite mi ovo jelo!
-U čemu je problem, gospodična?
-Stavila sam fotku tog jela na FB prije 10 minuta i još mi nitko nije lajkao



Dan kada si zaboravio ženin rodjendan nikad nećeš zaboraviti !!!



Kako u kafiću natjerati ljude da međusobno pričaju?
Isključiš internet



Jutros sam se osjećao kao da sam u braku. naložio vatru, spremio doručak,
oprao suđe, usisao kuću, oprao veš..



Zašto sponzoruše imaju ružnu djecu?
Zato što djeca liče na tatu, a ne na BMW.



Kako se pravi vazan Etiopljanin pred curama?
Podrigne



Sto Kaze plavusa kad vidi Tuareg ?
koliki golf majko mila...



Krenuo mali crnogorac napolje i obukao papuce i pita ga otac:
Sine, oli u te papuce napolje?
A sin odgovara : ute ute papaute



Dragi,izgledam li debelo u ovoj haljini ?
-Hoćeš li se ljutiti ako ti kažem istinu ?
Naravno da neću,dušo.
-Jeb'o sam ti drugaricu !



Kakvo je vrijeme doslo,jedino zenama s malim sisama vjerujem da
su posteno dobile posao.



Kako prepoznati kinesku majicu "LaKosta"?
Poslije prvoga pranja krokodil zatvori usta.


Sto je hehe




<< Arhiva >>