Ugodan vikend uz mobitel i internet poruke i snijeg hehe

06.02.2015.



Dođe Zagorec u birtiju u Zagrebu.
Sav znojan, uspuhan dolazi na šank i naručuje:
Zagorec: - "Daj brze mi neke mrzloga, žejn sam ko graba."
Konobar mu da kriglu hladne vode.
Zagorec:- "Čuj, nisam ti rekel da sam zmazan, nek' žejen.



Jedva čekam da izađe iPhone 7 pa da ni njega ne kupim..



Žena traži nešto grozničavo po kući.
-Dragi, da li si vidio moju knjigu ?
-Koju ?- upita muž bezvoljno
-"Kako doživjeti stotu"
-Bacio sam je- odgovara on konačno
-Zašto, pobogu ?!
- Tvoja majka je htjela da je čita !!!



Pričaju dva frenda.
-Imao sam sve: novac, auto, ljubav, predivne žene…
A sad nemam ništa!
- Pa što se dogodilo?
-A žena mi za sve saznala!



Reakcije ostavljenih muškaraca
Ateista: Ne vjerujem.
Budist: Samo da si ti sretna.
Katolik: Ja sam kriv.
Jevrejin: To ću ti vratiti!
Pravoslavac: Marš u pičku materinu!
Agnostik: Zašto nemaš obojicu?
Mormon: Jedna više, ili manje…
Melanholik: Ubiću se!
Kolerik: Ubiću te!
Apatik: Dobro…
Pesimista: Ma znao sam šta će da se desi.
Optimista: Uzmi ključ – za svaki slučaj.
Realista: To je moj kofer…
Naivko: Kad se vraćaš?
Racionalista: Nemaš argumenata.
Skeptik: Jesi li sigurna?
Romantičar: Ja te ipak volim!
Filozof: Zašto bas danas?
Advokat: To će te skupo koštati.
Bankar: To će me skupo koštati.
Japi: Koliko zarađuje?
Liberal: Konačno slobodan!
Komunista: Imam obavezu da te dijelim.
Zeleni: Idi biciklom.
Klerikalac: Griješila si?!
Socijaldemokrata: Poštujem tvoju odluku.
Slovenac: Samo da nije Hrvat.
Hrvat: Samo da nije Slovenac.



Jedan dan krene čovjek na posao i ugleda narkomana kako sjedi u
praznom bazenu.
I tako tri dana zaredom. Četvrti dan priđe čovjek i pita narkomana:
- "Šta radiš tu 3 dana"?, a ovaj mu odgovara:
- "Brate izvuci me odavde, ispuniću ti tri želje"



Razgleda Mujo Beograd i hoće da vidi Kalemegdan. Pošto ne zna kako
doći do tamo, zaustaviće nekog od lokalaca da mu objasni. Igrom slučaja,
naleti na Mariju Šerifović
- Momak, izvini - kako da dođem do Kalemegdana?
- Alo bre, seljoberu, nisam ti ja momak!
- Sjo pa izvini... Šta se odma' ljutiš, šta ja znam jesil' ti oženjen il' nisi.


Radosti na snijegu

<< Arhiva >>