Karikature+video teroriste hehe

15.01.2015.



Uhvati pop zlatnu ribicu koja mu kaže da će mu
ispuniti dvije želje ako je pusti. Pop pristane i kaže:
'Moja prva želja je da ne želim više biti svećenik!'
Ribica mu na to uzme Bibliju iz ruku, baci je i pita ga za drugu želju.
'Moja druga želja je da sam bogat, a da ništa ne moram raditi.'
Bijesna ribica mu vrati Bibliju u ruke i izdere se na njega:
'Ma, koga ti zajebavaš!'



Šta plavuša prvo uradi kad se probudi???
- Prvo se predstavi pa ode kući !!!



Za vrijeme bombardovanja Beograda od NATO-a u atomskom skloništu:
Peder 1 : 'Ajde da se karamo.
Peder 2 : Ma jesi lud, čuće nas neko.
Peder1 : Neće. Slušaj, jel ima neko vode?
-Niko se ne odaziva, svi spavaju.
Peder1 : Vidiš, svi spavaju.
Peder2 : Dobro, 'ajde onda.
-I tako se oni karaju kad u zoru pita
dežurni: Jeste li svi lijepo spavali?
Jesmo, odgovoriše svi osim jednog djedice koji se žalio da mu je bilo hladno.
Dežurni: Pa što niste tražili deku?
Djeda: Pa jedan je tražio vodu, pa ga karali cijelu noć



Prava prijateljica je ona koja ti pokaže sise kada si tužan - živa istina



Bračni par dobija poštom dvije karte za operu sa ceduljom na kojoj piše:
- "Pogodite tko vam ovo šalje."
Muž i žena lupaju glavu tko im je to mogao poslati te karte, i to za najbolja
mjesta, ali ne mogu ni da naslute tko bi to mogao da bude tako ljubazan...
Ali, svejedno, odlaze u operu i divno se provode.
Vrativši se, na nesreću, zatiču stan sav u neredu, skroz temeljno opljačkan,
a na stolu papirić na kome piše:
"Sad znate..."



Najjači su mi ovi parovi koji se posvađjaju i odmah stave da
su "slobodni" na FB-u...I ja se posvađjam sa roditeljima
pa ne stavim da sam siroče.



Koja je razlika između naših i američkih policajaca:
-Američki su polismeni,a naši polupismeni


Dnevnik jednog terorista hehe:


<< Arhiva >>