Idemo malkice do Bosne hehe

08.12.2014.



-Što muškarcima predstavljaju ženske tange?
-Vertikalni izraz horizonzalnih želja!



Sretnu se dvojica prijatelja. Prvi se požali:
- Ne znam šta da radim sa punicom. Prava je vještica.
Prijatelj ga upita:
- Pa jesi li probao da joj napakostiš?
- Ma, jesam.
- A kakvu pakost si smislio?
- Dao sam oglas u novinama sa njenim brojem telefona:
„Seksualne usluge – jeftino!“
- Pa šta je bilo?
- Vještica je već kupila novi „mercedes“.



Sprica narkoman bijelu tecnost po parku i pita da neki covjek:
Sta radis to budalo!?
- Pa vidis da spricam protiv krokodila!
- Pa ovdje nema krokodila!
- Pa nema kad ja spricam



Došao čovek poslovno u veliki grad, smjestio se u hotel, i pita se
šta bi radio to veče... Prelista malo oglase i nađe ponudu:
Ela, 19 godina, duge noge, velike grudi, perverzna, traži partnere za provod...
Okrene on njen telefon, čuje jedno seksi "Halo" i počne:
- Ćao, vidio sam tvoj oglas, volio bih da odmah dođeš u moj hotel i radiš mi stvari.
Plaćam koliko treba. Hoću seks, hoću prljavštine, hoću da mi govoriš razne stvari...
Ponesi kožnu odjeću, sve seksi igračke koje imaš, lance da me vezuješ,
čokoladni sirup kojim ćeš me polivati i lizati ga sa mene i ja sa
tebe, hoću SVE. Kako ti zvuči?
- Zvuči fantastično, ali dobili ste recepciju, da biste dobili vanjsku liniju pritisnite 9..



Neki dan sam ostavio auto u parku. Kad sam se vratio stražnja strana slupana.
Pod brisačem sam našao poruku:
"Slučajno sam se zabio u Vaš automobil. Vidjelo me dosta ljudi. Misle da
Vam ostavljam ime i druge podatke. E pa ne ostavljam."



Kako ciga pravi grupni seks?
Skromno i u krugu porodice.



Osamdesetih godina emigrira Židov iz Sovjetskog Saveza.
Kontroliraju ga sovjetski carinici i nađu mu u kovčegu Lenjinovu bistu i pitaju:
"Što je to?".
"Pitanje je pogrešno", kaže Židov, "trebali ste pitati TKO je to! To je Lenjin!
Vođa i spasitelj proletarijata i utemeljitelj moje ljubljene domovine,
Sovjetskog saveza, genij koji je Marksove ideje pretvorio u stvarnost ....!"
"Dobro", kažu carinici, "možete izaći iz zemlje!"-
Na granici Izraela opet ga pregledaju carinici i nađu tu Lenjinovu bistu.
"Što je to?" pitaju.
"To je pogrešno pitanje", kaže Židov, "trebali ste pitati TKO je to! To je Lenjin!
Luđak, koji je pola čovječanstva bacio u siromaštvo, najveći zločinac
dvadesetog stoljeća ........"
"Dobro, dobro, smijete ući u zemlju!"
Konačno nađe Židov svoju obitelj u Tel Avivu i raspakira svoje kofere.
Njegov nećak opazi Lenjinovu bistu i pita: "Striče tko je to?"
"To je pogrešno pitanje, trebao si pitati ŠTO je to! To je
5 kilograma neocarinjenog zlata!!!"


Bosna Sarajevo grade moj


<< Arhiva >>