Ljubimci na 4 kotača hehe

11.11.2014.



Svadjaju se dvojica kolega:
- "Je*o ja tebi mater!"
- "Ma je*o i ja tebi mater."
- "Ha, kako kad je moja mater mrtva?"
- "Eeeee, male tajne velikih majstora."



imam jedan zivot i tebi bi ga dao
imam jednu ljubav i tebi bi je dao
imam jedno srce i tebi bi ga dao
a da das pi*ke ne bi "vako srao.



Vratio se Mujo poslije rata u Republiku Srpsku i upisao Mujicu u školu.
Prvi školski dan i pita učiteljica đecu u razredu kako se zovu.
Jedan reče Srboslav, drugi veli Srboljub i tako dalje...
Doš'o red na Mujicu, a on kao iz topa :
- Srbožder!



Razgovaraju dvije plavuše:
- Juče sam promašila ženski WC i ušla u muški.
Zamisli, šefu sam vidjela đoku!
- I kakav mu je đoka?
- Pa za moj ukus, previše kiselkasto-slan.



Najavljivač u cirkusu sa megafonom u ruci izašao pred publiku
sa jednim čovjekom.
- Dame i gospodo, ovo je čovjek sa nevjerovatnim pamćenjem.
On će sada da se popiša po gledaocima iz prvog reda.
Kada su to čuli, svi iz prvog reda su ustali i sjeli gde je ko stigao.
- Dame i gospodo, rekao sam, čovek sa nevjerovatnim pamćenjem!



Samo Cak Noris ima dva sina jedinca..



Razgovaraju Mujo i Haso :
- Haso, nisam te video danas na sahrani Fatime, Suljine druge žene.
Šta se brukaš, pa Suljo ti je najbolji jaran.
- Nešto mi bilo nezgodno - kaže Haso.
- A što - pita Mujo
- On mene zove po drugi put, a ja njega nijednom!


Auto praonica iz snova:


<< Arhiva >>