Zavirimo malo i u Grad hehe

06.11.2014.



Kaže tata Perici:
-Uči Perice,uči.Od učenja još niko nije umro.
-Pa tata zar cu ja bas morati da budem prva zrtva.



Sta rade pederi na novu godinu?
-Kite se.



Kako gay skida kondom?
prdne !!!



Razgovaraju dvije bakice koje se nisu vidjele godinama:
- Oooo, draga, kako si?
- Pa, dobro, ne mogu se žaliti...
- A kako ti je muž?
- On je mrtav.
- Stvarno?! Pa kako se to dogodilo?
- Jednog dana, sjećam se, bilo to prije dvije godine, moj čovek je tražio
da mu za ručak spremim grašak. Ja pogledam u špajz, nema, imam samo
pasulj. Ja ga pitam, 'oćeš pasulj?, al' jok, neće on, 'oće grašak i bok.
- A, sjećam se, bio je tvrdoglav.
- Nego što! Ja mu kažem, nemam grašak, može samo pasulj. Ma ne, hoće
on grašak i ništa drugo. I krene on tako do prodavnice da ga kupi, al' kako je
otvorio vrata, strefi ga infarkt i on se sruši mrtav.
- Ijuuu... I što si uradila?
- Pa što sam mogla, spremila sam pasulj.



Tip otišao u park sa željom da popuši džoint. Sjedne na klupu, izvadi travu,
napravi džoint i počne da puši. U tom trenutku u park ulazi grupa
đaka i tip, pušeći, pita ih:
- Je li, deco, šta vi ovde radite?
Deca mu odgovaraju da su došli na ekskurziju i da su pošli u obilazak
Beograda. Tip, onako naduvan, opet pita:
- A je li, iz kog ste grada?
Deca u glas odgovaraju:
- Mi smo iz Kragujevca!
A tip:
- U jebo te, ja sam mislio da su vas sve streljali!!



Naidje Hitler na gomilu pepela:
"Hans, jesam rek'o da su sva javna okupljanja Zidova zabranjena!"



Sta je to dvije glave-isto misle, sest nogu-dvije vise?
Crnogorac na magarcu!


Cigo u Fići


<< Arhiva >>