Fejs,SMS,WhatsApp,Twitter hehe..

04.11.2014.



Mujo dolazi kod doktora:
- Doktore, ja bih želeo da me kastrirate!
- Bolan Mujo, nije to mala stvar, da li si se konsultovao sa ženom i djecom?
- Jesam, doktore, čak smo i glasali.
- I?
- 12 prema 1 za kastraciju!



I Albanija uvela sankcije Rusiji.
Eh, Rusi, što ste se drogirali, drogirali ste se...



Sve se kao nema para, a furaju se oba bubrega!



lezali baba i deda u krevetu, i baba pocne da pjeva,:
- Jutros mi je ruza procvjetala. Pocne da se otkopcava i opet krene:
- jutros mi je ruza procvjetala.
Kad ce deda :
- dzabe je tebi ruza procvjetala kad je meni zumbul uvenuo.



Muž: ...vec 18 godina sta god ja kazem ti me ispravljas...
Žena: 20 godina duso, 20!



Poslije seksa muškarci imaju isti problem kao i poslije ubistva.
- Šta raditi sa tijelom koje leži pored njih?



Isao debil pustinjom sa mamom i tatom i na svakih 2 minuta govori:
- Aaaa jesam zedan,aaa jesam zedan.
I napokon naidju na vodu, debil se napije, a mama sva sretna govori:
- Napokon,nece nas vise smarati kako je zedan.
A debil kaze:
- Aa jesam bio zedan,aaaaa jesam bio zedan..


Poslusajte hehe




<< Arhiva >>