Neću politiku u svoju butigu hehe

21.10.2014.



Opljačakli cigu i došla policija
policajac: i cigo što su ti ukrali?
cigo: piši ukrali su mi LCD televizor, quadro perilicu, i
bosch sušilicu za rublje i kvadro peglu i
policajac: ajd cigo ne laži više, pa ni struje nemaš
cigo: piši dizel agregat



General primjeti da mu se jedan od vojnika čudno ponaša:
sa zemlje diže svaki papirić na koji naleti, pogleda ga, namršti se i promrmlja:
- Ne, nije to.
Stoga general odluči da ga pošalje na psihijatrijski pregled.
Nakon par dana ustanove da je vojnik neuravnotežen i otpuste ga iz vojske.
Vojnik uzme otpusni list, pogleda ga, nasmije se i promrmlja:
- E to je to!



Situacija u sudnici. - "Zašto ste ubili svoju prvu ženu?"
- "Prestala je da me voli."
- "A kad ste odslužili kaznu ponovo ste se oženili,
i zašto ste ubili svoju drugu ženu?" - "Prestao sam ja nju da volim."
- "Pa dobro, kad ste izašli iz zatvora ponovo ste se oženili,
zašto ste ubili svoju treću ženu?" - "Jebiga, navika..."



Posvađali se Mujo i Fata pravo gadno, lete tanjuri i psovke,
i Fata na kraju uvrijeđeno spakira kofer i pokuca majci na vrata za pola sata.
Mama je pusti u kuću, Fata jeca i žali se: - Mama, da znaš šta mi je sve rek'o,
kad ga nisam ubila sad, ne znam kad ću ...
Mama je tješi: - Ma dobro je, bona, šta je rek'o?
Fata kroz suze zavapi: - Rek'o mi je da idem kvragu!
Mama je pogleda ispod oka: - I ti došla baš meni, jadna ne bila?



Zbog čega plavuša sere na dvije hrpe?
Jer ne skida tange!



Šeta tipčina po parku i čuje:
"A u pičku materinu! A u pičku materinu!"
Prilazi, gleda . . . Na klupi sjedi djevojka i psuje.
Sjedne pored nje:
"Zašto tako psuješ?"
"Jer imam na sebi pantalone za koje sam dala 50 eura!
Da mu pička materina!"
"Pa šta? Moje su koštale 150 eura!"
"A klupa je sveže obojena!"
"A U TRI PIČKE MATERINE!!!"



Wandina mašina za pranje suđa se pokvarila, pa je pozvala
majstora da je popravi.
Pošto je morala na posao objasnila je majstoru kako da uđe u kuću:
"Stavila sam ključ ispod otirača, uđite unutra i nemojte se plašiti psa Spajkija,
on vam neće smetati, ali vas molim, nikakako, ali nikako se
nemojte obraćati papagaju. Ostavite račun na stolu i prebaciću vam
novac na vaš račun. Ponavljam, NIKAKO SE NE OBRAĆAJTE PAPAGAJU!"
Kada je majstor došao, bez problema je našao ključ.
Kada je otvorio vrata... ugledao je naaajvećeg i naaaastrašnijeg psa!
Ali... pas je mirno ležao i gledao majstora kako radi.
Ali... papagaj iza njega je bio užasno dosadan.
Sve to vreme je kreštao na majstora i išao mu na živce.
Na kraju, majstor više nije mogao da izdrži:
"ZAČEPI GUBICU TI GLUPA, GADNA PTIČURINO!"
Na ovo je papagaj odsečno odgovorio:
"Drž' ga Spajki!"
Naravoučenije: "Muškarci nikada ne znaju da slušaju!"


Upade hehe




<< Arhiva >>