Na brdovitom Balkanu hehe

13.10.2014.



Kako Srbin čestita muslimanu Bajram?
- Bajro se rodi!



Ana je u bolnici i u posjetu joj stiže kolegica sa posla. Bolesnica zabrinuto:
- "Tko sad radi moj posao, dok mene nema?!"
- "Naravno, mi! Ne brini ništa, Vera kuha kavu, Sanja je nastavila štrikati tvoj džemper,
Milena rješava križaljku, a ja spavam sa šefom"!



Pita mali Bosanac oca: - Tata šta su to negativni brojevi?
- Vidi sine ovako: U autobusu je bilo 30 ljudi a na stanici izašla 32 čovjeka.
Znači trebalo bi ući još dva čovjeka da bi bus bio prazan



Leži pijanac pored puta i nailazi policajac:
-Što ležiš tu?
-Ma nešto sam izgubio.
-Šta si izgubio? -Ravnotežu!



Žena se uređuje kad ide u kupovinu, kad ide zalijevati cvijeće, baciti smeće,
javiti se na telefon, pročitati knjigu, izvaditi poštu.
Muškarac se uređuje kad ide na svadbu ili na sprovod.



Skidaju se frajer i riba. Frajer pita: • A koliko imaš godina?
• Trinaest!
• Trinaest?! More, m'rš napolje!
• jao-jao-jao, što smo sujevjerni!



Ide tip ulicom kad ga odjednom napadnu tri razbojnika.
Počeo je dobijati gadne batine i baš kad je pomislio da je gotov i da mu
nema spasa, odnekud iskoči jahač na crnom konju, sa crnom maskom,
crnim šeširom i crnim plaštom a na šeširu se vidi veliko Z.
Svojim oštrim mačem je na brzinu sredio razbojnike i oslobodio tipa.
A ovaj ga pogleda u oči i kaže mu: • Hvala, Zupermene!


Balkanska svakodnevica hehe:


<< Arhiva >>