Vojsko mirno hehe

08.10.2014.



Ulazi bakica u radnju i pita za cijenu putera.
Prodavac kaže da je pakovanje 20 kuna, a bakica će:
- Auuuu, što ste skupi…
- Pa dobro, gde je jeftinije?
- Eno u onoj radnji niz ulicu, kod njih je samo 15 kuna..
- Pa kupite kod njih!
- Bih ja, ali im je trenutno nestalo…
- Ah, tako… E, pa gospođo, kad kod nas nestane, cena je samo 10 kuna..



Oš'o Mujo kod hodže i kaže: Vara me Fata.
Kaže hodža: Razvedi se.
Mujo: Ne mogu, volim je.
Hodža: Onda se ne razvodi.
Mujo: Ali stalno mi je to na umu.
Hodža: Pa, razvedi se.
Mujo: Ne mogu zbog djece.
Hodža: Onda se nemoj razvesti
Mujo: Ali ne mogu da joj oprostim
Hodža: Promijeni vjeru.
Mujo: Kako će mi to pomoći?
Hodža: Neće tebi, nego meni - idi pa zajebavaj popa!



Sudare se Ciganin i Srbin automobilima, Ciga je baš u jadnom stanju dok
Srbinu ništa ne fali. Stiže hitna pomoć i doktor odmah ide kod Srbina i učtivo
ga pita kako mu je, da se nije slučajno povrijedio dok iz pozadine
Ciga koji je na samrti šapće:
- Umirem doktore, pomozite.
Došeta se doktor napokon i do Cige i tako ga gleda i gleda i odjednom ga pita:
- Je li Cigo, koje su boje kola hitne pomoći?
Na to će Ciga:
- Pa doktore, bela!
- Aha – kaže doktor i nastavi: – E sada ću ja da se odvezem ovim belim kolima
a po tebe će doći crna.



Zašto se dijabetičari ne jebu u dupe?
Mnogo slatko.



Kakva je razlika između kurca i stolice?
Sjedi pa ćeš da vidiš.



Bio jedan Lala, strahovito ljubomoran, i zaprijeti svojoj Sosi da će je ubiti ako
sazna da ga je prevarila. Jednog dana, dok se Sosa spremala da izađe u grad,
on primjeti da joj je lijeva čarapa poderana na peti. Uveče, kada se Sosa vratila,
Lala joj naredi da skine cipelu sa desne noge. Poderana čarapa se sada nalazila
na desnoj nozi! Pola sata pošto ju je ispratio na onaj svijet,
Lala je shvatio da su obje čarape bile poderane!



Kad Čak Noris stavi prst u šteker, struja udari samu sebe.


Od uvijek je bio sposoban hehe


<< Arhiva >>