RADNA MJESTA hehe

06.10.2014.



Pitali cigu:
- Šta mislite o sterilizaciji pasa lutalica?
Ciga:
- Ako, ako, treba da se svim kerovima povadu zubi.
- Znate, nije baš sterilizacija to…
- Ama znam brate, ali neće mene ker da jebe neg’ da me ujede!



Dođe jedan čovjek invalidu koji nema noge i kaže mu:
- Hoćeš da ti ispričam vic od kojeg će ti otpasti noge?
Na to će invalid:
- …Ajde.
A ovaj čovjek će na to:
- Upsss, neko ti ga je već ispričao.



Kakva je razlika između plavuše i pizze?
Pizzu mozeš naručiti bez gljiva!



Kakav se zvuk čuje prije nego što stidna dlaka padne na pod?
"Pljuc".



Prodao Mujo Hrvatu papagaja, ali papagaj stalno pozdravlja sa Salam svatkoga tko
uđe kod Hrvata. Zasmetalo to Hrvatu i odlučio da papagaju neće davati hranu dok
ne prestane s tim. I, nakon mjesec dana, papagaj zašutio. Hrvatu bilo drago i odluči
da će mu nastaviti davati hranu. Kad mu je dao hranu, papagaj uzvikne:
- Alahu Shucur, nek' je prošao i ovaj mjesec Ramazana!



Vraća se Muju ujutro kući nakon cjelonoćne partije pokera, šutke uđe u kuću,
prođe kraj Fate, uđe u spavaću sobu i počne se pakirati. Fata dođe za njim i upita ga:
- Šta radiš, bolan? Mujo uzdahne: - Fato, zakart'o sam kuću, moram se selit'!
Fata zabrinuto upita: - Jadna ja, pa šta će bit' sa mnom?
Mujo još jednom uzdahne: - Jeb'ga, Fato, Haso je i tebe dobio na kartama ....
Fata ga pogleda ispod oka: - Slušaj ... a 'oće'l ti Haso oprostit dug?
Mujo tužno odmahne glavom: - Jok ....
Fata se zadovoljno nasmija: - Ufff, skoro si me preplašio ....



Zasto je Smart najsigurniji auto? Mogu da poginu samo dvoje..


Na bausteli hehe


<< Arhiva >>