PUTIN hehe

04.09.2014.



Doktor savjetuje pacijenta:
- "Više ne smete uzimati masnu i jako začinjenu hranu.
Na cigarete i alkohol zaboravite!"
- "A seks,doktore?"
- "Može, ali samo sa svojom ženom,
da se ne bi previše uzbudili!



Ovo je navodno bila istina:
Covjek (mehanicar) ima u ormaricu ona mala pakovanja meda, te med sa
jagodama za ovo, med sa ljesnjacima za ono, ma med za sve bolesti... I iz sedmice
u sedmicu primjecuje da mu fali meda.. Ali ne fali puno, uvijek toliko da ni sam nije
siguran. Elem, vrati se s puta, nadje jednu od tih teglica skoro praznu. Ode kolegama:
ljudi, nemojte mi molim vas jesti onaj med u malim teglicama, evo ima ovaj med
(kao neka velika tegla obicnog meda) ovaj je u redu, ali ove male ne.. Svih sest kolega
kaze: ma nismo, pa da hocemo pitali bi te, ovo ono.. Na to ce njima lik: znate ljudi,
nije mi ni do love nego tesko ga je nabavit, evo ovaj s kunicom protiv hemoroida,
ja kad prstom namazem guzicu, ostatak vratim u teglicu..
(na to dvojica pocnu povracati, a on ih posalje u 3pm, kao, niste nista uzeli?!?, ha!!)



zaustavi policija cigu , i ono rutinska kontrola
P: ime oca
C: tito
P: ime majke
C: jovanka
P: haj cigo ne lazi
C: jebes mi i oca i mater ako ti lazem



Zahvaljujući krizi opet sam na nogama.
Banka mi oduzela auto!



Stalno se zalite kako vam dolazi samo konj, a princ nikako ...
Mozda je to zato sto ste KOBILE, a ne princeze!



Otišli momak i cura u kafić,i pita on nju šta ćeš popit'.
Kaže ona : Coca colu, Red Bull i jednu toplu čokoladu.
Kaže momak : Halo bona,nisam te pito' šta ćeš popit,popit,popit



Zašto Chouck Norris nije dobio ulogu u Titaniku ???
Jer bi ih sve spasio


vladimir putin obara rekord na 100 m


<< Arhiva >>